ויראלי

קניה ווסט מצטרף למלחמה: הפרסום שהסעיר את הרשת

בראפ העולמי מתרחשת כרגע מלחמת עולם, בה קנדריק למאר, ג'יי קול, דרייק ועוד משתתפים, מי שהכניס את עצמו לסיפור הוא קניה ווסט, שפרסם וורס משלו ופוסט באינסטגרם נגד דרייק וג'יי קול
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
בחודש האחרון, עולם הראפ השתנה לגמרי לאחר שקנדריק למאר הפתיע את כולם בוורס שלו בשיר "Like That" של פיוצ'ר ומטרו בומין בו הוא יוצא נגד דרייק וג'יי קול. מאז, ג'יי קול הוציא דיס המכוון לקנדריק והתנצל עליו כמה ימים לאחר מכן. לעומתו דרייק הגיב כבר בשני דיסים שונים בהם הוא תוקף את קנדריק וכל מי שיצא נגדו בתקופה האחרונה, קנדריק טרם הגיב.
מי שהכניס את עצמו לביף המכונה "מלחמת העולם בראפ", הוא כמובן קניה ווסט. אף אחד מהראפרים המשתתפים בביף לא הזכירו את קניה פעם אחת בתקופה הזו ובכל זאת, קניה הציג אמש (שבת) וורס שלו לשיר "Like That" (השיר שהתחיל את כל הסיפור), שם הוא יוצא נגד דרייק וג'יי קול וכמו שזה נראה כרגע, מצטרף לצד של קנדריק במלחמה.
 
מספר שעות לאחר שהציג את הוורס החדש, קניה לא עצר והעלה מימ פרובוקטיבי לאינסטגרם, בו הוא צוחק על ג'יי קול. הפוסט עורר סערה וגרר תגובות חלוקות. חלקן חשבו שהמימ ילדותי ולא מתאים וחלקם צחקו ובחרו ישר בצד של קניה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה