ויראלי

מאיה ורטהיימר נפרדת בדמעות: "נפטר מאותו הסרטן של אבא"

ורטהיימר ההמומה כתבה: "ארז, בן דוד אהוב ויקר שלי. כמה מוזר ועצוב לי לכתוב את המילים האלה..נוח על משכבך בשלום. ותן לאבא חיבוק גדול מאיתנו. איזה בנאדם מגניב היית, מתנחמת בעובדה שכל הזכרונות שלי איתך מלאי צחוק ושמחה"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום יוטיוב/ גלצ GLZ Radio)
השחקנית המוכרת והמגישה, מאיה ורטהיימר, פרסמה אמש (ראשון), סטורי בעמוד האינסטגרם שלה, בו היא משתפת על הרגשות הקשים שלה לאחר היוודע מותו של בן דודה, ארז, שהיה חולה סרטן.
ורטהיימר ההמומה כתבה: "ארז, בן דוד אהוב ויקר שלי. כמה מוזר ועצוב לי לכתוב את המילים האלה..נוח על משכבך בשלום. ותן לאבא חיבוק גדול מאיתנו. איזה בנאדם מגניב היית, מתנחמת בעובדה שכל הזכרונות שלי איתך מלאי צחוק ושמחה".

עוד סיפרה בדמעות: "תודה לכל מי שכתב, ארז בן דודי היה חולה הרבה זמן ונפטר מאותו הסרטן שהיה לאבא. זה מחזיר לתקופה קשה. ובגלל שאני בתוך הרבה ימים של עבודה וצילומים אז אני די מנתקת את עצמי רגשית , כנראה גם מנגנון ההגנה".
לסיום היא כתבה: "זה מאפשר לי לתפקד. אבל כשאני פשוט לא עובדת, אז אני מאפשרת לעצב להגיע...ואני משתבללת בתוך עצמי, לכן לא הייתי פה. אני לא יודעת מיי צריך לשמוע את זה כרגע, אבל הדבר הכי חשוב שלמדתי בתקופת האבל על אבא ואי עוד לומדת, כשיש כאב צריך לתת לו להיות ולא לברוח ממנו. כי אם לא תתנו לעצמכם להרגיש כאב, אתם גם לא תתנו לעצמכם להרגיש אהבה או שמחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה