ויראלי

פריס הילטון: "זה סוף השבוע הטוב ביותר אי פעם"

פריס הילטון חגגה בסוף השבוע יומולדת 43 בחופשה משפחתית עם בעלה ובנם הבכור, במונטנה. לפני מספר שעות העלתה אלבום תמונות ובו חשפה רגעים אינטימיים ומאושרים מהחגיגות. נעדרה מהאירוע: בתה הפעוטה, שנולדה לאחרונה מאם פונדקאית 
רוני שיינר | 
פריס הילטון ובנה פיניקס (צילום אינסטגרם)
אשת העסקים והיורשת המפורסמת פריס הילטון חגגה בשבת האחרונה את יום הולדתה ה-43, בטיול משפחתי למונטנה, לשם המריאו בני המשפחה במטוס פרטי עמוס בבלונים קישוטים ובובות.  
בטיול נכחו לצדה של הילטון בעלה קרטר ראום, בן גילה, ובנם הבכור פיניקס בן השנה. בלטה בהיעדרה בתם הפעוטה של הזוג, לונדון מרילין בת השלושה חודשים, שנולדה באמצעות אם פונדקאית. 

הילטון שיתפה לפני מספר שעות תמונות וסרטונים מהטיול, כי איזו סיבה יש לה לשמור את כל הטוב הזה לעצמה, כשאפשר לחלוק אותו עם 26 מיליון עוקבים? כך, קיבלנו הצצה לרגעים אינטימיים של הילטון עם בעלה שנראים מאושרים ומאוהבים, ורגעי אימהות ממיסים שלה עם בנה הבכור, שמתרגל כבר בגיל שנה לאבק כוכבים. 

פריס הילטון ובעלה, קרטר ראום (אינסטגרם)
בתמונה שתפסה רגע מקסים במיוחד, נראית הילטון כשהיא מחבקת את פיניקס, בזמן שהם יושבים במרפסת, מול נוף מושלג. בסרטון אחר, ילדת יום ההולדת מקבלת מספר נשיקות מבעלה, תוך שהוא אומר לה "אני אוהב אותך כל כך". 
"סוף שבוע יומולדת הטוב ביותר אי פעם" סיכמה הילטון.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה