מדדים ומחקרים

תאת טכנולוגיות חוגגת: רבעון שלישי ברציפות של גידול בכל הפרמטרים

תאת טכנולוגיות העוסקת בסיפוק מוצרים ושירות לתעשיית התעופה הצבאית והאזרחית, מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2023 ומציגה תוצאות מרשימות 
מערכת ice | 
דוחות (צילום shutterstock)
תאת טכנולוגיות בע"מ ספקית מובילה של מוצרים ושירותים לתעשיות התעופה המסחריות הצבאיות והתעשיות הביטחוניות הקרקעיות, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2023. אך מעל הכל, מדובר ברבעון שלישי ברציפות של גידול בכל הפרמטרים
ההכנסות ברבעון השני לשנת 2023 עלו ב-29%  ל-26.8 מיליון דולר הרווח הגולמי עלה ב-35% והסתכם ב-5.4 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-1.5 מיליון דולר, לעומת הפסד של 0.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. תזרים המזומנים הסתכם ברבעון השני של 2023 ב-2.5 מיליון דולר, לעומת תזרים שלילי של 2.6$ מיליון דולר בתקופה המקבילה.
יגאל זמיר, מנכ"ל ונשיא TAT התייחס לתוצאות: "אנו נרגשים מתוצאות הרבעון השני וששת החודשים הראשונים של 2023. TAT ממשיכה לשפר את ההכנסות, הרווחיות הגולמית והרווחיות שלה. אנו נהנים מגידול בהזמנות הן בפעילות ה- OEMוהן בפעילות ה MRO, ועם שילוב של מגמת התאוששות בשרשרת האספקה ובזמינות החומרים, גם מגזריOEM-ה  וגם ה-MRO משתפרים. אנו ממשיכים להצמיח את תחוםAPU-ה (מנועי עזר) שלנו, תוצאה ישירה של אסטרטגיית הצמיחה של החברה, והפעילות שלנו מתמקדת בהגדלת כושר הייצור ושיפור היעילות כדי לענות על הדרישה והציפיות הגוברת של לקוחותינו בכל המגזרים העסקיים."
זמיר הוסיף ואמר כי : "אנו מאוד אופטימיים לקראת התוצאות הצפויות במחצית השנייה של 2023 הנתמכות בצבר הזמנות חזק. אנו ערוכים להשיק את השלב השני של החוזים בתחום 'כני הנסע' עם שניים מהלקוחות האסטרטגיים של החברה אשר צפויים להראות הכנסות לקראת שנת 2024. נוסף לכך, השלמנו את ההכנות הנדרשות המאפשרות לנו להתמודד במכרזים למנועים מדגמי APU 331-500 ו  APU 130 מנועים  הנמצאים בלמעלה מ-17,000 מטוסים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה