מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: אילון מאסק התרסק, ארנו ובזוס התפוצצו

אילון מאסק איבד השבוע לא פחות מ-9.1 מיליארד דולר, ברנאר ארנו הרוויח 6.3 מיליארד והקרב על התואר 'האיש העשיר בעולם' נפתח מחדש כאשר הפער הצטמצם ל-2.1 מיליארד דולר 'בלבד'. וגם: ההתפוצצות של ג'ף בזוס והנפילה של לארי אליסון
מערכת ice | 
ברנאר ז'אן אטיין ארנו, אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ אילון מאסק)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, כאשר בצמרת הגבוהה ישנן לא מעט התפתחויות מסקרנות במיוחד ועושה רושם שהקרב הלוהט על תואר האיש העשיר בעולם נפתח מחדש, זאת לאחר שהאיש העשיר בעולם, בעלי טסלה וטוויטר (X.COM), אילון מאסק, שרק בשבוע שעבר רשם רווח של 3.4 מיליארד דולר, איבד השבוע לא פחות מ-9.1 מיליארד דולר, כאשר הונו מוערך כעת בכ-227 מיליארד דולר, זאת למרות התאוששות עם עלייה של 2 מיליארד דולר ביממה האחרונה.
מי שנושף בעורפו של מאסק הוא ברנאר ארנו, בעלי ענקית האופנה העילית לואי ויטון, שלאחר שמתקרב בצעדי ענק לעבר מאסק וקורא מחדש תיגר על הפסגה ועל תואר 'האיש העשיר בעולם', בו החזיק לפני מספר חודשים. השבוע רשם ארנו רווחים בגובה 6.3 מיליארד דולר והגדיל ב-2.86% את הונו, שמוערך כעת ב-224.9 מיליארד דולר, מרחק 2.1 מיליארד דולר 'בלבד' ממאסק.
מי שמתבסס במקום השלישי והמכובד הוא מייסד אמזון, ג'ף בזוס, שרשם זינוק אדיר של 9.5 מיליארד דולר, כאשר הונו מוערך ב-161.1 מיליארד דולר. רביעי ברשימה נמצא מייסד אורקל, לארי אליסון, שרשם ירידה של 2.3 מיליארד דולר ומוערך כעת ב-141.9 מיליארד דולר ומחזיק עדיין בפער גדול על פני המקום החמישי, בו נמצא וורן באפט, שחיזק את הונו ב-600 מיליון דולר (1.34%) ומוערך כעת ב-119.7 מיליארד דולר. אגב, לא רחוק ממנו נמצא מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, שאיבד השבוע 300 מיליון דולר ומוערך ב-117.2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה