נדל"ן ותשתיות

ברנאר ארנו כובש את פריז: הבניין שרכש בכמעט מיליארד יורו

ענקית האופנה ומוצרי הטיפוח לואי ויטון (LVMH) רכשה את בניין בסגנון ארט דקו בשאנז אליזה 101 בפינת שדרת ג'ורג' החמישי, בו נמצאת חנות הדגל של המותג
מערכת ice | 
ברנאר ארנו, הבעלים של תאגיד LVMH (צילום פייסבוק)
ענקית האופנה ומוצרי הטיפוח לואי ויטון (LVMH) רכשה את הבניין בו נמצאת חנות הדגל של המותג. הבניין, הממוקם במרכז פריז בשאנז אליזה 101 בפינת שדרת ג'ורג' החמישי, נקנה מחברת הנדל"ן. על פי דיווחים, מנכ"ל המותג ברנאר ארנו שילם כ-770 מיליון יורו עבור המבנה בסגנון ארט דקו. מקורות אחרים שמים את הקנייה ב-900 מיליון יורו. 
הקנייה היא העסקה האחרונה במסע רכישת נדל"ן בפריז של ארנו ושל יריבו הגדול פרנסואה-אנרי פינו, מנכ"ל קונצרן היוקרה קרינג, כאשר שניהם הוציאו כ-2.4 מיליארד יורו על נכסים בבירה הצרפתית בתשעת החודשים האחרונים.

הבניין בשאנז אליזה 101 הוא 9,400 מ"ר - כולל 4,000 מ"ר של משרדים, 3,885 מ"ר של חנויות, ועוד 1,200 מ"ר הכוללים מועדון לילה וארכיון. כלומר מחיר המכירה הממוצע היה מעל 80,000 אירו למ"ר. מתחם זה בן שבע קומות, שעבר שיפוץ בשנת 2006, ניתן לזהות בקלות הודות לסמל LV ענק על הכיפה שלו.
הבניין, שנבנה בשנות ה-20 על ידי האדריכל צ'ארלס אנרי בסנרד, הוזמן במקור על ידי ז'ורז' ויטון, הילד היחיד של מייסד מותג היוקרה.  לפי CFNews Immo, אתר נדל"ן צרפתי, הבניין מייצר שכר דירה שנתי של 16.5 מיליון אירו, מה שמצביע על תשואה שנתית דלה מאוד של 2% בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה