מדדים ומחקרים

טבע חושפת את התוכנית החדשה: חזרה לצמיחה עוד השנה

ריצ'רד פרנסיס מציג היום את התוכנית האסטרטגית שלו לטבע לחמש השנים הבאות; פרנסיס מעוניין להמשיך להתמקד בתרופות עם שיעורי רווחיות גבוהים ולפתח את הזרוע הגנרית של החברה
ניצן כהן | 
ריצ'רד פרנסיס, נשיא ומנכ"ל טבע (צילום vecteezy, אלעד מלכה, אייל תגר)
טבע מציגה היום (חמישי) את התוכנית האסטרטגית שלה ל-5 השנים הקרובות. ריצ'רד פרנסיס, המנכ"ל החדש של החברה, מעוניין להחזיר אותה כבר השנה ובשנה הבאה לפסים של צמיחה. פרנסיס מעוניין להתמקד בבלוקבסטרים של החברה, כמו האוסטדו, ולחזור לפתח את הזרוע הגנרית של טבע.
טבע מעריכה שמכירות האוסטדו יגיעו עד לשנת 2027 ל-2.5 מיליארד דולר, בעוד שמהמכירות ב-2022 היו נמוכות מעט ממיליארד דולר. השנה צפויה האוסטדו להכניס לטבע 1.2 מיליארד דולר מה שאומר שבחברה מעריכים שהאוסטדו תכפיל את המכירות שלו תוך שנים בודדות.

בטבע מעוניינים להגיע לטיפול ב-600 אלף חולי סכיזופרניה באמצעות ה-UZEDY. טבע מתכוונת להרחיב את מגוון התרופות שלה שמיועדות לטיפול בתחומי הניורולוגיה, האימונולוגיה והאיומונו-אונקולוגיה. פרנסיס אומר היום כי החברה פרשה מחדש את התשלומים על החוב האימתני שלה לשנים הקרובות והיא נותרה מחוייבת להפחתת החוב שעומד על קצת יותר מ-20 מיליארד דולר. 
בין היתר מתכנן פרנסיס לחשוף את טבע ליותר תרופות גנריות תוך שהוא רוצה לנצל את הידע ויכולת המוכחת של טבע לתקוף פטנטים ולייצר תרופות גנריות וזה נתון משמעותי לחברה.
ריצ'רד פרנסיס, נשיא ומנכ"ל טבע ציין: "האסטרטגיה החדשה שלנו מבוססת על ארבעה עמודי טווח מרכזיים ליצירת צמיחה בטווח הקצר והארוך - מהפורטפוליו המסחרי, צבר תרופות המקור, מרכז הכוח הגנרי ומיקוד בהקצאת המשאבים. עם אסטרטגיה זו של חזרה לנתיב של צמיחה, אני משוכנע שנוסיף לייצר מומנטום כחברה חזקה יותר, חדשנית יותר ויעילה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה