מדדים ומחקרים

זה הטייטל החדש של אור שפיץ, נונו ואנה זק עוד לפני גיל 30

רשימת הצעירים מתחת לגיל 30 של מגזין פורבס מתפרסמת ומציגה נוכחות מדהימה של נשים מוכרות ואהובות, בהן אור שפיץ, שי זנקו, אנה זק, נונו, רז הרשקו, ונוספות
מערכת ice | 
אור שפיץ
רשימת  30 הצעירים מתחת לגיל 30  של מגזי פורבס לשנת 2023 החלה להיחשף ובין הראשונות והבולטות ביותר הן אשת העסקים והקונדיטורית אור שפיץ, הדוגמנית המובילה שי זנקו, אנה זק, לוסי איוב, סאן מזרחי, נונו, רז הרשקו ונוספות.
שפיץ החלה את דרכה הפומבית בתכנית "בייק אוף ישראל" ובשנים האחרונות פתחה קונדיטוריה ורודה ופופולרית במיוחד במרכז תל אביב. אף ששפיץ רק החלה את הקריירה המקצועית שלה היא גם הפכה להיות אושיית רשת משמעותית בביצה ואף השתתפה באחת העונות של האח הגדול.
זי זנקו היא דוגמנית מצליחה ובין-לאומית שכבר הספיקה להופיע על שער 'ווג', עם זאת היא מסרבת לומר שהיא דוגמנית למידות גדולות והיא רואה בעצמה דוגמנית רגילה לכל דבר ועניין ולכן אין זה מפתיע כלל שנבחרה לדגמן את ליין הביגוד של ביונסה.
נוספות ברשימה הן כאמור רז הרשקו, הג'ודוקא המעוטרת שמביאה לנו הישגים מרשימים בארץ ובעולם. כמו כן נמצאת ברשימה הדוגמנית העולה סאן מזרחי בתו של כדורגלן העבר אלון מזרחי, לוסי איוב שלאחרונה הודיעה על הריון ראשון, אנה זק שלאחרונה חוותה פרידה כואבת מהאקס המיתולוגי, נונו שסחפה את סצנת המוזיקה הישראלית ונוספות מעולם התקשורת והעסקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה