משפט

נועה קירל, סטטיק, אגם בוחבוט ונוספים: מי תובעת את האומנים?

דיווחים חדשים מגיעים על תביעה מטעמה של ילדה בת 7 בלבד נגד מיטב האומנים המקומיים, בהם נועה קירל, סטטיק, עדן בן זקן ונוספים. הסיבה? הטמעה של פרסומות סמויות בקליפים
מערכת ice |  1
תביעה (צילום vecteezy)
לפי שמועות חדשות בביצה, הוגשה תביעה ייצוגית חדשה ומפתיעה ביותר נגד האומנים המובילים בארץ, בהם נועה קירל, אגם בוחבוט, סטפן לגר, עדן בן זקן ונוספים - הסיבה? הטמעה של פרסומות סמויות בקליפים שלהם.
לפי פרסום של גיא פינס התובעת מפתיעה לא פחות מהסיבה ומדובר בילדה בת 7 שטרם נחשף שמה. כמו כן, בעת זו למעט שמות הנתבעים והסיבה הכללית לתביעה, לא פורסמו פרטים נוספים באשר לאותם מוצרים שלכאורה פורסמו באופן סמוי, האם אכן יש חשד מהותי לכך שמדובר בטענה נכונה וגם התגובות של האומנים לתביעה.
הרשימה המלאה של הנתבעים היא הנוצצת ביותר בארץ: נועה קירל, אגם בוחבוט, אנה זק, סטטיק, בן אל תבורי, שחר סאול, מרגי, סטפן, ועדן בן זקן. כמו כן, לא ידוע כיצד יכלה ילדה בת 7 בלבד להגיש תביעה ענקית שכזו, והאם היא באמת מגיעה מטעם הוריה.
הכוכבים המקומיים שלנו הם לא היחידים שחטפו תביעה לאחרונה. היום דווח כי ליידי גאגא נתבעת השבוע על ידי אישה שהייתה מעורבת בחטיפת הכלבים שלה. המתלוננת טוענת שהיות שהיא זו שהחזירה את הכלבים (אף שהייתה מעורבת בחטיפתן מלכתחילה) היא עד היום לא קיבלה את הפרס שגאגא הבטיחה בסך חצי מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת
    רפאלה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ילדה בת 7 טוב ואני רוכבת עכשו על סוס
    סגור