מדדים ומחקרים

חגיגת חג הפורים בצל המלחמה: הנושא החם של השבוע

חברת MIG Ai, המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי מציינת כי הנושא החם של השבוע הוא חג הפורים. חג הפורים אוזכר בערוצי הטלוויזיה והרדיו 7,928 פעמים וברשתות החברתיות הוא אוזכר 30,942 פעמים
מערכת ice | 
פורים (צילום shutterstock)
חברת MIG Ai, המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי מציינת כי הנושא החם של השבוע הוא חג הפורים. השנה, חג הפורים המתאפיין בחלוקת משלוחי מנות, לבישת תחפושות ושמחה רבה – ייערך הפעם עם תחושת עצב וכאב נוכח מצבם העגום של החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס מה-7 באוקטובר
לטענת חברת הניטור וניתוח המידע התקשורתי, חג הפורים היה נושא השבוע בכלי התקשורת וברשתות החברתיות. על פי הנתונים שהציגה חברת הניתוח וניטור המידע התקשורתי, חג הפורים אוזכר בערוצי הטלוויזיה והרדיו 7,928 פעמים. בעיתונות הכתובה הנושא אוזכר 326 פעמים ואילו באתרי החדשות הנושא אוזכר 2,255 פעמים. ברשתות החברתיות הנושא אוזכר 30,942 פעמים עם 17,875 תגובות, 394,780 לייקים.
 
ברשת החברתית "פייסבוק", הפוסט לא מעט תגובות ולייקים הוא הפוסט של הראפר הצל אשר שיתף תחפושת מיוחדת של ילדים קטנים. בפוסט המדובר כתב הצל:  "התחפושת הכי ישראלית ומרגשת  שראיתי בחיים שלי. כבוד על ההשקעה".

(צילום: the shadow@)

פוסט נוסף שגרף לא מעט תגובות ושיתופים הוא הפוסט של העמוד "סטטוסים מצייצים". בפוסט המדובר נכתב: "אוסף אותו עם מדים מהגן, יוצאים והוא שואל אותי ״אבא למה חברים שלי אומרים שאתה מלשין?״. האמת שהתרסק לי הלב באותו הרגע, איך רציתי להיות גיבור בעייני הילדים שלי… עבדתי קשה וסיכנתי את החיים יום יום רק שיהיו גאים בי".


(צילום: סטטוסים מצייצים)
ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), פרסם מטה משפחות החטופים והנעדרים סרטון של אריאל ביבס שבו התחפש באחד מחגי הפורים הקודמים לגיבור העל באטמן. בפוסט נכתב: "אריאל ביבס צייר בגן את באטמן וסיפר לגננת על החלום שלו: 'שאני עף ומציל אנשים שתקועים בתוך בור'. אריאל לא יתחפש בפורים השנה לבאטמן. אנחנו צריכים להיות הבאטמן שלו. אנחנו צריכים להוציא אותו, את אחיו הצעיר כפיר, את ההורים, שירי וירדן ואת כל 134 החטופים מהבור".
 
ציוץ נוסף שזכה לתגובות ולייקים רבים הוא הציוץ של דני גלנט. בפוסט כתב דני גנלט לעוקביו על סוגיית התחפושות המעוררות מחלוקת: "לפני 27 שנים איתמר בן גביר התחפש לרוצח ההמונים ברוך גולדשטיין, היום ילדים מתחפשים לבן גביר".
 
ברשת החברתית "אינסטגרם", הפוסט של הדוגמנית נטלי דדון צבר לא מעט לייקים ותגובות. דדון שיתפה את עוקביה בתחפושת המיוחדת של התינוקת ריין נטלי שהובאה בהליך פונדקאות מאוקריאינה. מדובר בהליך שבו סייעה דדון לאם התינוקת.
 
פוסט נוסף שגרר לא מעט תגובות ולייקים הוא הפוסט של איב הרוש ששותף עם המשתמש נתי תמם. הרוש פרסמה סרטון מיוחד בו היא מעבירה מסר לצופים על החטופים המוחזקים בשבי בעוד שרבים מאזרחי ישראל עסוקים בחג הפורים. 

ברשת החברתית "טיקטוק", הסרטון שגרף הרבה לייקים ותגובות הוא הסרטון של העמוד "פרוגי". בסרטון המדובר, התראיינה הזמרת והדוגמנית אנה זק אשר סיפרה על החג הפורים הראשון של בארץ ועל התחפושת שהכינה בעצמה.   
 
@frogifrogi1 אנה זק, שעלתה בגיל 10 לישראל, מספרת על חג הפורים הראשון שלה בארץ ועל התחפושת שהכינה בעצמה! #אנהזק #annazak #פורים ♬ צליל מקורי - פרוגי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה