נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית בנתניה: מאות דירות חדשות ייבנו בשכונה המבוקשת

עיריית נתניה מכריזה כי שכונת סלע תחודש וכי במסגרת פרויקט ההתחדשות העירונית, ייבנו 116 יחידות דיור. תוכנית ההתחדשות תכלול הקמה של שלושה מגדלי מגורים לאורך כביש החוף
מערכת ice | 
הדמייה גיורא גור אדריכלים (צילום יח"צ)
לאחר שהתמודדה עם התנגדויות רבות בתחום ההתחדשות העירונית, עיריית נתניה מכריזה כי שכונת סלע תחודש וכי במסגרת התוכנית בוועדה המקומית, ידונו על הענקת תוקף היתרי הבנייה.
על פי עיריית נתניה, התוכנית תכלול הריסה ובניה מחודשת של שמונה בניינים, אשר בהם ייבנו 116 יחידות דיור. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית אשר ממוקם בין הרחובות פרייבורג, גליקסון, צייטלין ופרישמן.
 
התוכנית שכוללת הקמה של שלושה מגדלי מגורים לאורך כביש החוף ושני בניינים של 10 קומות, תעניק לדייר הבניין דירה חדשה בניין מאובזר, החל ממעלית, ממ"ד, מרפסת וחניה אישית. מלבד זאת, ציינה עיריית נתניה, כי יזם הפרויקט מחויב להעניק לדיירים שירות תחזוקה למשך 10 שנים.
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, בירכה על הפרויקט המדובר: "אנו מובילים חידוש מאסיבי ופיתוח של השכונות הוותיקות בהן ייבנו כ-30 אלף יחידות דיור חדשות במרכז וצפון העיר הוותיקים, כמו גם שכונות רמת ידין, נאות שקד, קריית נורדאו וחפציבה אשר יעברו התחדשות באמצעות פרויקטים של פינוי בינוי".
מלבד המאמצים הרבים הנעשים בתחום ההתחדשות העירונית, עיריית נתניה מדווחת כי היא מקדמת את תוכנית "מהיר לעיר", אשר כוללת תשעה צירי העדפה לתחבורה הציבורית. מדובר בפרויקט תחבורתי שנעשה בשיתוף משרד התחבורה, אשר בראשו עומדת השרה מירי רגב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה