נדל"ן ותשתיות

פרשקובסקי בקמפיין מכירת דירות מיוחד: אלו התנאים שתקבלו

חברת פרשקובסקי עולה בקמפיין – פרשקובסקי DAYS – המציע ימי מכירות מיוחדים עם מגוון הטבות בפרויקטים של החברה שנמצאים בשיווק. במסגרת הקמפיין, פרשקובסקי תציע מגוון הטבות כמו: פטור ממדד עד האכלוס, תנאי תשלום נוחים 15/85, שדרוגים ייחודיים ועוד
מערכת ice | 
פרשקובסקי נווה דורון רמלה (צילום הדמייה איוולב מדיה)
פרשקובסקי DAYS יוצא אל הדרך: חברת הבנייה והנדל"ן פרשקובסקי עולה בקמפיין – פרשקובסקי DAYS המציע ימי מכירות מיוחדים עם מגוון הטבות ייחודיות לכל פרויקט בפרויקטים של החברה שנמצאים בשיווק
במסגרת הקמפיין, שיעלה בדיגיטל באמצעות המשרד F&F, פרשקובסקי תציע מגוון הטבות אטרקטיביות בכל הפרויקטים של החברה שנמצאים בשיווק ברחבי הארץ כמו: פטור ממדד עד האכלוס, תנאי תשלום נוחים 15/85, שדרוגים ייחודיים במפרטים הדירות ועוד.
 
ימי המכירות המיוחדים פרשקובסקי DAYS, יתקיימו בין התאריכים: 19/9/23-5/10/23 ויתמקדו בפרויקטים הבאים: רמת הנשיא בחיפה, גן רש"ל בהרצליה, נווה דורון ברמלה, בן שמן בלוד והגדה בתל אביב.
חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים: "אנו שמחים לצאת בקמפיין מיוחד לחגים שיציע לרוכשי דירות פוטנציאליים הטבות אטרקטיביות בכל הפרויקטים של החברה שנמצאים בשיווק ברחבי הארץ. לכל פרויקט בנינו חבילת הטבות נפרדת ורלוונטית לפרויקט ולקהל היעד שלו. אני סמוך ובטוח שההטבות שאנו מציעים לצד תו התקן של האיכות הבלתי מתפשרת של פרשקובסקי שלנו יהפכו את רכישת הדירה באחד מהפרויקטים של החברה לכדאית ביותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה