נדל"ן ותשתיות

פרויקט היוקרה ברחובות יוצא לדרך: כמה תעלה לכם דירת 3 חדרים?

חברת מיטל הנדסה וייזום מוציאה היום לשיווק במכירה מוקדמת את פרויקט הדגל "מגדלי מיטל" במערב רחובות. ניתן לרכוש בפרויקט דירות בנות 3-5 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. למשל, דירת שלושה חדרים בשטח של 80 מ"ר בנוי ומרפסת של 14 מ"ר תימכר במחיר התחלתי של 2.15 מיליון שקל
מערכת ice |  1
מגדלי מיטל (צילום סנפשוט)
חברת מיטל הנדסה וייזום מוציאה היום לשיווק במכירה מוקדמת את פרויקט הדגל "מגדלי מיטל" במערב רחובות. הפרויקט כולל 193 יחידות דיור בשני מגדלים 21 קומות ובניין נוסף בן עשר קומות. כמו כן, הפרויקט כולל 1,800 מ"ר שמיועדים למסחר ומשרדים וגינה פרטית.
מדובר בפרויקט יזמי שייבנה על קרקע שבה זכתה החברה במכרז של רשות מקרקעי ישראל. הוא ייבנה בצמידות לרחובות הצעירה, בפינת הרחובות ששת הימים וגבריאלוב, ובקרבה לצירי תנועה ראשיים, מוסדות חינוך, פנוי ובילוי ואף בקרבה לבית החולים קפלן.
ניתן לרכוש בפרויקט דירות בנות 3-5 חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. למשל, דירת שלושה חדרים בשטח של 80 מ"ר בנוי ומרפסת של 14 מ"ר תימכר במחיר התחלתי של 2.15 מיליון שקל; דירת ארבעה חדרים הנפרסת על 108 מ"ר ומרפסת של 14 מ"ר תימכר החל מ-2.580 מיליון שקל.
על התכנון אחראי משרד האדריכלים לארי שטרנשיין, והפרויקט משווק על ידי חברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל"ן.
לדברי עופר שגיב, מנכ"ל ובעלים חברת מיטל הנדסה: "פרויקט מגדלי מיטל הוא פרויקט הדגל של החברה. בשנת 2016 רכשנו קרקע ל-50 והצטרפנו לתכנית הותמ"ל ביחד עם משרד השיכון ועיריית רחובות, והיום אנו יוצאים לדרך עם הפרויקט. מתוקף היותו פרויקט דגל, היה לנו חשוב שיהיה לו ייחוד אדריכלי. זה בא לידי ביטוי בכך שאלו המגדלים הגבוהים ביותר ברחובות, עם שילוב אלמנטים מיוחדים של קורות וזכוכית ותכנון אופטימלי המנצל את האור וכיווני האוויר. קהל היעד הינו משפרי דיור וזוגות צעירים ורחובות ומהערים הסמוכות לה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעמיקים את הפערים.
    אחת 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב פה
    סגור