נדל"ן ותשתיות

הטיילת שהוזנחה שנים עוברת מהפך: איפה יושקעו 25 מיליון שקל?

בתקציב של כ-25 מיליון שקלים: הסתיימו עבודות שדרוג טיילת בבלי בפארק גני יהושע. והתוצאה? טיילת נגישה, ירוקה, מוצלת ומלאת אטרקציות לכל הגילים
מערכת ice | 
טיילת גני יהושע (צילום אילן ספיבק)
אחרי לא מעט שנים של הזנחה, עיריית תל אביב-יפו סיימה בשבוע האחרון את פרויקט שדרוג טיילת בבלי בפארק גני יהושע, זאת לאחר שהושקעו במהלך לא פחות מ-25 מיליון שקלים בחודשים האחרונים מצד העירייה.
במסגרת העבודות, אשר בוצעו על ידי החברה העירונית "גני יהושע" נסללו שבילים חדשים אשר מאפשרים הפרדה בטיחותית בין הולכי הרגל לרוכבות האופניים. כמו כן, שופץ המזנון במקום תוך הצבת ריהוט חדיש והצללה לצידו.

במקום נשתלו מדשאות וכ-200 עצים חדשים והוצב משטח דק לפעילות יוגה ומדיטציה. הוצבו בולי עץ לישיבה לאורך גדת הנחל, שודרג מגרש הכדורסל, הוחלפה התאורה לאורך הטיילת ובימים אלו מסתיימות עובדות הקמה של שלושה מתחמי משחקים ייחודיים ומתחם הכושר חדיש בצידה המערבי של הטיילת.
עבודות שדרוג הטיילת ארכו כ-8 חודשים בשטח של כ-70 דונם. הפרויקט בוצע לאחר שיתוף ציבור, והטיילת כולה מונגשת לאנשים ונשים עם מוגבלות. בעיריית תל אביב מסרו לתושבים ולמבקרים: "אנו מזמינים את התושבים והתושבים להגיע להליכה, ריצה, אימון, משחק או פיקניק בפארק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה