נדל"ן ותשתיות

כך נערכים בעיריית תל אביב-יפו לקראת הגשם הראשון

העירייה תבצע פעולות תחזוקה, שיפורים נקודתיים ופרויקטים לשיפור התשתיות בדגש על שכונות דרום העיר ויפו ובעקבות עבודות הרכבת הקלה
מערכת ice |  1
רון חולדאי (צילום פייסבוק/רון חולדאי)
עיריית תל-אביב-יפו נערכת כמדי שנה לקראת החורף ונותנת עדיפות עליונה למניעת הצפות מי גשמים בעונה זו. במשך השנים האחרונות בוצעו עבודות לשדרוג מערכת הניקוז העירונית ומערכת הביוב על ידי הוספה של קווי ניקוז ונקודות קליטה של מי גשם. העירייה השקיעה עשרות מיליוני שקלים בסדרת פרויקטים ברחבי העיר לשיפור ופיתוח מערכת התיעול למניעת הצפות כתוצאה ממי גשם, עם דגש מיוחד על יפו ושכונות דרום העיר ומזרחה.
השנה, הורחבה הערכות העירייה מעבר לעבודות השוטפות ובוצעו פרויקטים נקודתיים אשר יקלו את העומס על תשתיות העיר במצבי גשם קיצוניים. בדומה לשנה שעברה,  גם השנה ייתכן וירדו כמויות בלתי צפויות של משקעים. עם זאת חשוב לזכור, כי לא ניתן למנוע באופן מוחלט את ההצפות במקרים של עוצמת גשם חזקה מאוד בזמן קצר.
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "אנו פועלים במרץ ובמגוון זירות כדי לייצר הערכות אופטימלית לקראת החורף. השנה, בשל העבודות הרבות בעיר, הגברנו בצורה משמעותית את פעולות התחזוקה והפרויקטים בתחום הניקוז ואנו נערכים עם צוותי העובדים, הביוביות והמשאבות על מנת להקל את העומס על תשתיות העיר במצבי קיצון של משקעים. עם זאת, במקרים של עוצמת גשם חזקה מאוד בזמן קצר, כפי שראינו בארץ וברחבי העולם בשנים האחרונות - לא ניתן למנוע הצפות באופן מוחלט. אני קורא לציבור לנקוט בצעדי ההיערכות הדרושים ולהכיר את ההנחיות למקרי הצפה או גילוי מפגע, ולהתריע עליהם בפני העירייה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל זה היה צריך לעשות לפני ההצפות הקטלניות האחרונות
    חושף שחיתות בעת"א 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומשזה לא נעשה על האחראי על התפעול בעיריה לשאת בדין ומכיסו לשלם את הפיצוי למשפחות ולא מקופת העיריה ולמעשה מכספנו הציבור
    סגור