נדל"ן ותשתיות

טובות לא רק עם ילדים: חולון ועמק חפר הכי ירוקות

חולון, עיר הילדים, ועמק חפר עם מחלקת הנוער בכדורסל מהטובות בארץ מוכיחות שהן מצטיינות לא רק עם צעירים, אלא גם עם דאגה לעתיד שלהם. השתיים זכו בתחרות "גרינטן" כישובים הירוקים ביותר
מערכת ice | 
המכון הטכנולוגי חולון. הדמיה: קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ
חולון ועמק חפר הן הזוכות הגדולות של תחרות "גרינטן" לבחירת הרשויות הירוקות במדינת ישראל לשנת 2022. חולון נבחרה לעיר הירוקה בארץ ואילו עמק חפר למועצה הירוקה ביותר, בתחרות הנערכת זו השנה ה-15. השתיים, כמו גם יתר הערים והמועצות שרשמו התקדמות ניכרת בתחום איכות הסביבה, יקבלו את הפרסים בטקס מיוחד וחגיגי שייערך ביום שלישי הבא (6.9.22) בבנייני האומה בירושלים במסגרת ועידת קלינטק.
התחרות בין הרשויות המקומיות, מועצות אזוריות, מושבים וקיבוצים הייתה בהיבטים של עידוד בנייה ירוקה, חינוך סביבתי, חיסכון במים, גינון וניקיון, אנרגיה ירוקה, מחזור והתייעלות אנרגטית. ועדה מיוחדת בחנה בחודשים האחרונים את הרשויות השונות שנרשמו לתחרות בכלל ההיבטים לרבות דוחות חשמל, צריכת מים, שימוש באנרגיה סולארית וכו' לצד מסמכים של המשרד לאיכותה סביבה והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

בראש ועדת השיפוט עמד יואל וייל, מנכ"ל S&M ניהול וקיימות בע"מ ויחד אתו נכללו בוועדה גם ראש מועצת אזורית חוף אשקלון לשעבר יאיר פרג'ון, היועץ לענייני סביבה וטיפול בפסולת דני מורגנשטרן, משה כהן בעל תואר שני בלימודי הסביבה, פרופסור אבנר עדין מהפקולטה לחקלאות מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית ירושלים וגיורא פרויד, סגן עורך משוב. ועידת קלינטק הוא האירוע המרכזי של ישראל לאנרגיה מתחדשת, טכנולוגיות ירוקות, בניה ירוקה ותחבורה ירוקה- סוגיות הנמצאות על סדר היום העולמי נוכח ההתחממות הגלובלי ומשבר האקלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה