נדל"ן ותשתיות

זו חברת הבנייה שקיבלה כוכב בטיחות שלישי

אפגד – חברת הבנייה הוותיקה מקבלת כוכב בטיחות שלישי ובכך הופכת להיות בין החברות המובילות במסגרת התוכנית המשותפת למטה הבטיחות בענף הבניה

מערכת ice | 
אתר בניה (צילום shutterstock)
אחד האלמנטים החשובים ביותר בתחום הבנייה הוא נושא הבטיחות ובהתאם לכך מרבית חברות הבנייה שואפות לקבל את כוכבי הבטיחות הנדרשים והנחשקים. חברת אפגד – חברת בנייה ותיקה, הפועלת כ-30 שנה – קיבלה בתחילת השבוע את כוכב הבטיחות השלישי שלה, מתוך חמישה.
הכוכב השלישי ניתן לאור התקדמות החברה בתוכנית המשותפת למטה הבטיחות בענף הבנייה של התאחדות בוני הארץ והסתדרות העובדים הכללית. יתרה מכך היא הופכת להיות לחברה הראשונה, לצד אלקטרה בניה, אשר זוכה לקבל את הכוכב השלישי.
גם כאשר קיבלה את הכוכב הראשון, החברה נחשבה לפורצת דרך, לצד חמש חברות אחרות. בהתאם לכך החברה שואפת ליישום מתמיד של תכנית כוכבי הבטיחות במסגרת עבודתה על כ-1,300 דירות בדרום, לצד קידום פרויקטים של התחדשות עירונית ועוד.
 
בטקס חגיגי הכוכב השלישי הוענק לאפגד ע"י אלוף (במיל.) אייל בן ראובן, ראש מטה הבטיחות בענף הבנייה, שאמר: "עד כה כ-70 חברות הצטרפו לתוכנית הבטיחות, ואין ספק שחברת אפגד היא מהמובילות בענף בכל הקשור לתחום האיכות והבטיחות שבמקרה הזה הולכים ביחד. הכוכב השלישי המוענק היום לחברה שלכם הוא מסמל יותר מכל את העובדה שזו חברה שדואגת קודם כל לבטיחות ולבריאות של עובדיה וזה הדבר החשוב מכל". 
 
שי הניג, מנכ"ל אפגד התייחס גם הוא: "מדובר בתוכנית חדשה יחסית שנמצאת עדיין תחת מסלול וולונטרי, אך אנו מקווים שבסופו של תהליך תהפוך להיות מחייבת. חשוב מאוד שתרבות הבטיחות תכנס ותשתרש בענף ותהיה בראש סדר העדיפויות של חברות הביצוע... במסגרת שיתוף הפעולה הזה הצלחנו להחדיר את הבטיחות לאתרים ובעיקר למודעות האישית של העובדים והגאווה שלנו היא שבזכות כך כל מבקר באתר או ספק יודע שהוא מגיע למקום בטוח ושיחזור הביתה בשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה