נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן הישראלית מתפתחת בפלורידה

מיאמי תל אביב תרכוש קרקעות בפלורידה ותבנה בשנתיים הקרובות מאות בתים פרטיים. בתכניות החברה: קבלת היתרים מהירה ובניית בתים מסוג סינגל פמילי שיוצעו להשכרה 

מערכת ice |  1
ירון שיפוני מנכ"ל מיאמי תל-אביב (צילום סמדר כפרי)
מיאמי תל אביב השקעות נדל"ן נמצאת בשלבים האחרונים בדרך לרכישת קרקעות באזור אורלנדו, פלורידה, במטרה להתחיל בסדרה של פרויקטים לבנייה של מאות בתים פרטיים. רכישת הקרקעות והבנייה תתבצע ב-4 אזורים שונים במדינה, במספר שלבים. 
הבתים הפרטיים שייבנו במסגרת הפרויקטים, צפויים להימכר תמורת מחיר ממוצע של 340,000 אלף דולר לבית. המטרה של מיאמי תל-אביב היא לייצר היצע של בתים פרטיים שיעניק מענה למחסור הגובר בדיור באזור זה. כמחצית מהבתים יוצעו להשכרה והיתר למכירה במקבצים לגופים מוסדיים גדולים שינהלו אותם. 

בארה"ב, בניגוד לישראל, תהליך קבלת ההיתרים והאישורים הנדרשים לבנייה הינו מהיר ויעיל יותר, כך שבתוך 9 חודשים מרגע רכישת הקרקע, תהליך ההיתרים מסתיים ושלב הבנייה מתחיל. משך הבנייה לפי ההערכות יעמוד על כ-11 חודשים, כך שבתוך פחות משנתיים הבתים המוכנים ייצאו לשוק למכירה.
רכישת הקרקעות, הכנת התכניות והוצאת ההיתרים תתבצע ע"י החברה ממקורות עצמאיים ואילו הבנייה עצמה תבוצע במימון מלא (100%) ע"י בנקים אמריקאיים. 
 
קושי מרכזי שמתמודדים איתו רוכשי הדירות בארה"ב בחודשים האחרונים טמון בהעלאת הריבית ע"י הבנק המרכזי במדינה, זאת בניסיון לקרר את השוק ולהוריד את שיעורי האינפלציה שעומדת נכון להיום על יותר מ-9% בשנה. מהלך זה מקשה על רוכשי הדירות לקחת משכנתא ומייקר את עלויות הרכישה. על כן, רבים מהם פונים לשכור את הבתים במקום לקנותם, מה שגורם למחירי השכירות להמשיך את מגמת העלייה.
 
ירון שיפוני, מנכ"ל מיאמי תל אביב השקעות נדל"ן מסר: "הצלחנו לסגור את הפרויקט החדש בתקופה מאתגרת בשווקים הפיננסים, כשברקע מחירי השכירות בארה"ב והריבית נמצאים במגמת עלייה. המטרה שלנו היא להקטין עד כמה שניתן את הסיכון שלנו ושל המשקיעים שלנו ואין ספק שפרויקטים מסוג זה עונים בדיוק על הצורך הזה. בימים אלה אנחנו ממשיכים להוביל פרויקטים נוספים בארה"ב, בין היתר במיאמי, וושינגטון, ניו-יורק, אטלנטה, יוסטון ועוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה אמינה עם מנכ"ל מקצוען אמיתי
    שלומי 07/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השקעתי דרך מיאמי תל אביב לא רק פעם אחת החברה מספקת דוחות מפורטים מידי רבעון ונותנת שקט אמיתי ותשואה מושלמת מאוד מאוד מומלץ
    סגור