מינויים

האקסית של בן אל תבורי בג'וב חדש: זו ההצגה בה תככב

עמר, שהיא גם חברתה הטובה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה, "תתחרה בה", כאשר תשוב בעוד מספר חודשים לבמות הילדים כתפקיד ראשית במחזמר "מגילת אסתר", הצגה שתגיע לבמות בחג פורים הקרוב בתקווה שהמלחמה תסתיים
מערכת ice | 
אורטל עמר
אין ספק שמלחמת "חרבות ברזל" שיבשה את התכניות של לא מעט הפקות ובהחלט עצרה את עולם התרבות. בעוד הפסטיגל בוטל וכך כל הפקות הענק לחנוכה, אבל כעת יש ניסיון לשוב לשגרה עם רעיונות חדשים וב-TMI פורסם כי אורטל עמר, האקסית המיתולוגית של בן אל תבורי בדרך לג'וב חדש.
מתברר שעמר, שהיא גם חברתה הטובה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה, "תתחרה בה", כאשר תשוב בעוד מספר חודשים לבמות הילדים כתפקיד ראשית במחזמר "מגילת אסתר", הצגה שתגיע לבמות בחג פורים הקרוב בתקווה שהמלחמה תסתיים.

על פי TMI, עמר תגלם את התפקיד הראשי של ושתי, אותה גילמה בעבר מירי בוהדנה. היא גם שיחקה לא מזמן בהצגה "נסיך מצרים" בתור בת פרעה שמצאה את משה ביאור וגם מתחזקת קריירה ברדיו לצד ליאור דיין.
רק לפני שנה התבררו הסכומים שעמר הרוויחה בעקבות פרשת ההקלטות של בן אל, כאשר השתתפה באירוע השקה חגיגי של סופר-פארם לקטגוריית sexual Wellness ויפעת הללי פרסמה כי עמר הכניסה לכיסה 80,000 שקל עבור השעתיים בהן השתתפה בהשקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה