מינויים

תם עידן: זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר, הודיע על סיום תפקידו

זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר הודיע על סיום תפקידו בתום 10 שנים בקבוצה, 4 מתוכן בתפקיד מנכ"ל הקבוצה ו-6 כמנכ"ל חברת גוליבר

מערכת ice |  1
עזב את קשת לטובת גוליבר. זיו רוזן (צילום: סיון פרג') (צילום סיון פרג')
זיו רוזן יסיים את תפקידו בתום 2023 לאחר 10 שנים בקבוצת גוליבר בהן הוביל את לעמידה בהישגים  עסקיים, התמודדות מול משבר הקורונה, סינרגיה תפעולית רבה בין החברות בקבוצה וטרנספורמציה מלאה לחברות E-commerce.
זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר הודיע על סיום תפקידו בתום 10 שנים. קבוצת גוליבר מחזיקה ומנהלת מגוון חברות תיירות המתמחות בדיגיטל וב-E-commerce בהן חברת התיירות גוליבר בבעלות משותפת עם איסתא, אתר השוואת המחירים טרווליסט, אפליקציית הרגע האחרון חוליו, שופרסל טרוול בבעלות משותפת עם חברת שופרסל, אפליקציית Hidden flights, וחברת מילניום, המתמחה בטיולים מאורגנים ייחודיים. 
במכתב ששלח לעובדים כתב רוזן: "אני גאה בהישגים הרבים אליהם הגענו ביחד עם כל צוות המנהלים והעובדים בקבוצה על כל חברותיה, בעשור האחרון ומרגיש שכעת עלי להמשיך הלאה. כמי שצמח בעולם הדיגיטל, וכבר למעלה משני עשורים עוסק בתחום ה-E-commerce בענפים שונים, אני מרגיש שבהחלט הבאנו את הבשורה לענף התיירות התחרותי, המאתגר והמפותח מאין כמוהו גם ברמה המקומית וגם ברמה הגלובלית. ענפים רבים נוספים הולכים לעבור קפיצה משמעותית בצריכה והשימוש הדיגיטליים ופני להוביל שינויים מסוג זה".
ערד מרום, יו"ר קבוצת גוליבר הגיב על פרישתו של רוזן: "יכולות הניהול המיוחדות של זיו הביאו את הקבוצה להישגים משמעותיים, גידול בנתח השוק ותוצאות עסקיות מצוינות לאורך השנים, כל זאת לצד יחסי אנוש מעולים והצלחתו בגיבוש הצוות הטוב והנכון ביותר עבורו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המנהל הכי מוכשר שהכרתי
    עדי 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניהל אותנו בחברה הקודמת וידע תמיד להביא אותנו להצלחות גם אישיות וגם של החברה. סוחף אחריו את כולם
    סגור