מינויים

גלית דיסטל החליטה: זה האיש אותו רוצה למנות למנכ"ל משרדה

גדי מרגלית, איש שיווק, אשר כיהן בעברו כמנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית ומנכ"ל עיריית חיפה, הוא המועמד המוביל, כאשר ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה צריכה לאשר את המינוי
מערכת ice | 
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פחות מ-24 שעות אחרי ששרת ההסברה, גלית דיסטל-אטבריאן, הודיעה על פיטוריה של ד"ר גלי סמבירא מתפקיד מנכ"לית משרדה ויש לה כבר מועמד אותו הייתה רוצה לראות נכנס לתפקיד. האיש הוא גדי מרגלית, איש שיווק, אשר כיהן בעברו כמנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית ומנכ"ל עיריית חיפה.
במידה ומרגלית ימונה, המשמעות היא שמבין 31 משרדי ממשלה, רק באחד מהם מכהנת אישה - מירב שטרן, במשרדה של השרה לקידום האישה מאי גולן. מדובר על נתון שפל של כ-20 שנה. מרגלית הוא המועמד המוביל מבחינת גורמי הממשלה, כאשר ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה צריכה לאשר את המינוי.
לגבי עזיבתה של ד"ר סמבירא, יש חילוקי גרסאות בנושא. לפני כשבועיים, וואלה חשפה כי המנכ"לית לשעבר ביקשה לעזוב בעצמה, לאחר שהגיעה למסקנה כי "לא תוכל לקדם את המטרות שלה במשרד". כמו כן, דווח על חילוקי דעות בין השתיים, בנוגע להופעות התקשורתיות של השרה.
דיסטל הכחישה את הדיווח, אך אתמול, כאמור, העזיבה בעצמה את ד"ר סמבירא בשל "חוסר שביעות רצון מביצועיה המקצועיים", סיבה קצת תמוה, בהתחשב בכך שרק בתחילת החודש הממשלה סוף סוף הגדירה את מטרות וסמכויות של המשרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה