מינויים

רייסדור מתחדשים: שני מנכ"לים חדשים מונו

שני מנכ"לים חדשים לרייסדור - איתמר רגב מונה למנכ"ל רייסדור יזמות ויקי כפיר מונה למנכ"ל רייסדור ביצוע. מדובר בשני מינויים בשורה של שינויים ארגוניים בקבוצה
מערכת ice | 
יקי כפיר, מנכ"ל רייסדור ביצוע, ואיתמר רגב, מנכ"ל רייסדור יזמות (צילום ימית הורניאן; סול אברון - סטודיו כמון)
יקי רייסנר, יו"ר ובעלים רייסדור, מכריז היום (שני) על שורת מינויים ושינויים ארגוניים בקבוצה. איתמר רגב מונה למנכ"ל רייסדור יזמות ויקי כפיר מונה למנכ"ל רייסדור ביצוע.
רגב, שמונה למנכ"ל חברת רייסדור יזמות, ינהל את הפעילות היזמית של הקבוצה על שלל רבדיה, לרבות מכרזים, תכנון, מימון וליווי, נכסים מניבים, שיווק והתחדשות עירונית. ב-12 השנה האחרונות שימש רגב כמנכ"ל "מגה אור" החזקות, שבשליטת צי נחמיאס, והביא את שוויה מכ-100 מיליון שקל לכ-4 מיליארד שקל כיום.

כפיר, שמונה למנכ"ל רייסדור ביצוע, ינהל את מערך הביצוע של הקבוצה לרבות הנדסה, כוח אדם, רכב, קבלנים, חוזים, בטיחות, בדק ושינויי דיירים. בחמש השנים האחרונות כפיר הקים את מערך הביצוע ל"חברת עמרם אברהם ביצוע" ושימש כמנכ"ל החברה.
יקי רייסנר, יו"ר ובעלים קבוצת רייסדור, מסר: "בשנה האחרונה קבוצת רייסדור ביצעה מהלכי התרחבות משמעותיים. בהסתכלות קדימה, אנו נערכים לפתיחתם של פרויקטים רבים וכן להגדלת היקף העסקאות באופן מבוקר, נשלט ומנוהל כראוי תוך מימוש העסקאות שנחתמו ומינוף ושכלול דרכי המימון בנכסים המניבים של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה