מינויים

מירי רגב מרוצה: אושרה ההמלצה שלה למינוי מנכ"ל רש"ת

מנכ"ל ההנדסה ברשות, אמנון כהן, עליו המליצה השרה, נבחר לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל רש"ת, עד למינוי מנכ"ל קבוע לתפקיד. כהן מועסק ברשות שדות התעופה זה ארבעה עשורים והוא בעל ניסיון רב בניהול הבכיר של הרשות במגוון רחב של תפקידים
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
מועצת רשות שדות התעופה (רש"ת) אישרה את המלצת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, למנות את סמנכ"ל ההנדסה ברשות, אמנון כהן, לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל רש"ת, עד למינוי מנכ"ל קבוע לתפקיד. 
על פי חוק רשות שדות התעופה, עם סיום כהונתו של מנכ"ל הרשות, מועצת הרשות תמנה על פי הצעת שרת התחבורה ממלא מקום למנהל הרשות שימלא את תפקידיו וישתמש בסמכויותיו, עד למינוי קבע לתפקיד. 
מר כהן מועסק ברשות שדות התעופה זה ארבעה עשורים והוא בעל ניסיון רב בניהול הבכיר של הרשות במגוון רחב של תפקידים. בין היתר שימש כמנהל חטיבת אחזקה בנמל התעופה בן גוריון, היה ממקימי טרמינל 3, היה שותף להקמת נמל התעופה רמון ולעוד שורה ארוכה של פרויקטים אסטרטגים ברש"ת. בתפקידו היום משמש כסמנכ"ל הנדסה ומוביל את הרשות בתנופת הפיתוח שלאחר הקורונה. מינויו יהיה בתוקף עד בחירת מנכ"ל קבוע.
בתקופה הקרובה תמנה רגב ועדת איתור לבחירת מנכ"ל רש"ת. השרה ציינה כי "וועדת האיתור תפעל בצורה מקצועית ומהירה לאיתור המועמד או המועמדת הראויים והמתאימים ביותר, שיוכלו להמשיך ולהוביל את רשות שדות התעופה לחיזוק התעופה והאיתנות הפיננסית של רש"ת בתקופה רווית אתגרים". רגב הודתה למר כהן על כך שנקרא לדגל והתגייס לעמוד בראש רשות שדות התעופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה