מינויים

חברת D-ID הישראלית מכריזה על שני מינויים חדשים

החברה, מובילה עולמית ביצירת מדיה מבוססת AI, מינתה את תומר צוקר לסמנכ''ל השיווק וירון בלוך לתפקיד סמנכ''ל המוצר
מערכת ice | 
הממשק החדש של D-DI (צילום D-DI)
חברת D-ID הישראלית, מובילה עולמית ביצירת מדיה מבוססת AI, מודיעה היום על שני מינויים לשדרת הנהלת החברה: תומר צוקר לסמנכ''ל השיווק (VP Marketing) וירון בלוך לתפקיד סמנכ''ל המוצר (VP Product).
תומר צוקר מצטרף לחברה עם יותר משני עשורים של ניסיון בתחום השיווק. בתפקידו האחרון, שימש צוקר כסמנכ"ל השיווק הגלובלי (CMO) של חברת הסייבר OPSWAT. בתפקידיו הקודמים, שימש כסמנכ"ל השיווק הגלובלי (CMO) של חברת Kryon, כמנהל שיווק בכיר בחברת אמזון (AWS), כמנהל פעילות עסקית בחברת מיקרוסופט ומנהל הפעילות העסקית של IBM Security בישראל. צוקר בוגר תואר ראשון ומוסמך מצטיין לתואר שני (MBA) במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומערכות מידע מהמסלול האקדמי המכללה למנהל.
בנוסף, צוקר הוא מייסד-שותף של קהילת Linkers בלינקדאין, המונה יותר מ-18,500 חברים. הקהילה מסייעת למשתמשים ברכישת מיומנויות, כלים ופרקטיקות הרלוונטיות לפלטפורמת לינקדאין. קהילת Linkers הוכרה על ידי לינקדאין כאחת הקהילות הפעילות והמעורבות ביותר בעולם.
תומר צוקר, סמנכ''ל השיווק החדש של D-ID מסר: ''אני נרגש ומברך על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לחברה. D-ID מציעה כלים ופלטפורמות, מהמתקדמים והמובילים בעולם בתחום ה-Generative AI. אני בטוח שיחד עם האנשים המוכשרים בחברה, נמשיך במסע מדהים של צמיחה ונוביל את D-ID לשיאים חדשים."
ירון בלוך היה המייסד וסמנכ''ל המוצר של חברת Skillsup, סטארט-אפ חדשני המשתמש בבינה מלאכותית כדי לעזור לאנשים להתקדם בקריירה שלהם. לפני כן, היה סמנכ''ל המוצר ומנהל בכיר בחברת Wibbitz, שנרכשה על ידי ענקית הוידאו Vimeo, וראש מחלקת ניהול המוצר בחברת AOL On, לאחר הרכישה של הסטארטאפ 5MIN.
ירון בלוך, סמנכ''ל המוצר החדש של D-ID מסר: ''אני נרגש להצטרף לחברה שגדלה במהירות בתחום פורץ דרך. הבינה המלאכותית מעצבת את העולם שלנו ומקדמת תחומים רבים, שעד היום התנהלו באופן שונה לגמרי. אני נרגש להצטרף ל-D-ID, ומצפה להצעיד קדימה את תחום הג'נרטיב AI כדי להמשיך להציע לשוק מוצרים חדשניים ומתקדמים.''
גיל פרי, מייסד שותף ומנכ"ל חברת D-ID בירך ומסר: "אנו שמחים לצרף אלינו שני חברי הנהלה מרכזיים, בעלי ניסיון רב בתחומם. במקביל לצמיחה המואצת של תחום ה-AI, אנו ממשיכים לחזק את היסודות שלנו להמשך ההתפתחות וההובלה בתחום. כחלק מכך, אנחנו מצרפים אלינו את המנהלים הטובים ביותר בתחום, שיסייעו לנו בהשגת היעדים העסקיים והרחבת הפעילות הגלובאלית שלנו בקרב הלקוחות הארגוניים ובקרב קהילות היוצרים, מפתחים ומשתמשים שלנו בכל רחבי העולם".
רק לאחרונה, השיקה D-ID את chat.D-ID, האפליקציה הראשונה בעולם המאפשרת לדבר בשיחת לייב וידאו באופן טבעי עם דמות דיגיטלית שמופעלת על ידי בינה מלאכותית. בנוסף, השיקה את פלטפורמת Creative Reality™ Studio, פלטפורמת הווידאו הראשונה בעולם המאפשרת יצירה של טקסטים ותמונות והנפשתם באמצעות בינה מלאכותית, ואף שיתפה פעולה עם עמותה שוויצרית בשם Spring ACT, שהשתמשה בטכנולוגיה של החברה להנפשת צ'אט בוט אינטראקטיבי לסיוע לקורבנות של אלימות במשפחה.
הטכנולוגיה של D-ID עומדת מאחורי יצירתם של למעלה מ-110 מיליון סרטונים ברחבי העולם, ומאחורי מוצר ה-Deep Nostalgia של חברת MyHeritage, שכבש את הרשת ואיפשר למיליוני אנשים להנפיש תמונות של קרובי משפחתם ודמויות היסטוריות שנפטרו. על לקוחותיה של החברה נמנים מותגים וחברות בינלאומיות דוגמת האחים וורנר ומותג הצרכנות Mondelez, וכן חברות פורצ'ן 500 ותאגידים גלובליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה