דיגיטל וטק

D-ID משיקה: פלטפורמת שיחת וידאו בבינה מלאכותית

חברת D-ID משיקה את הפלטפורמה הראשונה בעולם שתאפשר לכם לשוחח עם בינה מלאכותית פנים אל פנים, ככה היא תעשה זאת
מערכת ice | 
הממשק החדש של D-DI (צילום D-DI)
חברת D-ID, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI, משיקה לראשונה בעולם ממשק API שיאפשר לקיים שיחת לייב וידאו באופן טבעי עם דמות דיגיטלית שמופעלת על ידי בינה מלאכותית. השירות החדש, המשלב שתי טכנולוגיות עוצמתיות – שירות שיחה בלייב (זמן אמת) ביחד עם היכולת להנפיש תמונה על בסיס טקסט. זאת, בכדי לאפשר למשתמשים לנהל שיחה טבעית עם דמות דיגיטלית אינטראקטיבית.
את הטכנולוגיות הייחודית D-ID ניתן לשלב עם טכנולוגיות ליצירת טקסטים כמו 3-GPT מבית OpenAI ו-LaMDA, מודל שפת למידת מכונה שנוצר על ידי גוגל כצ'אט בוט ומאפשרת ממשק שמדמה שיחה עם בן אדם. טכנולוגיית ההנפשה בזמן אמת החדשה של D-ID, תהיה זמינה למפתחים באמצעות ממשק API. בזכות ממשק זה, יתאפשר לחברות, מוסדות ומפתחים להציע שירות לקוחות דיגיטלי שכולו מופעל על ידי בינה מלאכותית. כך, חברות יוכלו להעניק שירות ואף ליצור אינטראקציה בצורה אנושית, ייחודית ויעילה יותר, וזאת בכדי לשפר את שירות הלקוחות, המכירות, הדרכה לעובדים ועוד.

"פתרונות מתקדמים ליצירת טקסטים כמו 3-GPT ו-LaMDA משנים את האופן שבו אנו מתייחסים לטכנולוגיה ולדרך שבה אנחנו מתממשקים עם מחשבים, ואנחנו לא רחוקים מהיום שבו לכולנו יהיו עוזרים אישיים שמופעלים על ידי בינה מלאכותית ומותאמים לנו אישית", אמר גיל פרי, מנכ"ל ומייסד שותף ב-D-ID. "בעזרת הכלי החדש, אנחנו הופכים את הטכנולוגיה לאנושית יותר בכך שמעניקים לה פנים, מה שהופך את האינטראקציה עם הבינה המלאכותית לטבעית יותר. אני גאה בהצלחה של D-ID, שממשיכה להיות בחוד החנית של תעשיית הבינה המלאכותית המתפתחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה