TOP 5

משחקי הוידאו הנמכרים בכל הזמנים: מי בראש הרשימה?

כמעט כל מי שנולד בעולם החל משנות ה-80, גדל על משחקי וידאו ובזבז עליהם שעות על גבי שעות, לפעמים על חשבון שיעורי הבית. עם השנים משחקי האנימציה הפשוטים הפכו למפלצות וידאו עם אינספור אפשרויות. מיהו המשחק הנמכר בהיסטוריה?

מערכת ice |  2
משחקי וידאו (צילום פלאש 90)
גולת הכותרת של המחשב ככלי לפנאי והעברת זמן לכיף, הם ללא ספק משחקי הוידאו. יצריות האנימציה השונות מוכרות כל שנה מיליוני עותקים ברחבי העולם ומרוויחות סכומי עתק על זמן איכות של ילדים מול המסך. כל אחד מכם בטח גדל על משחק וידאו מצליח ובטוח שהוא-הוא המשחק הכי טוב שנוצר אי-פעם. אבל מהו המשחק הכי נמכר בכל הזמנים?
5. האחים סופר מריו - Super Mario Bros 
מכירות: כ- 58,000,000 עותקים

האחים סופר מריו (צילום מסך)
כל מה שנגיד על המשחק האגדי סופר מריו, לא יספיק כדי לתאר את ההשפעה של הזיכיון הזה. המשחק יצא לאור ב-13 בספטמבר 1985, ומכר יותר מ-58 מיליון עותקים, מה שהופך את מריו ולואיג'י לאינסטלטורים הפופולריים ביותר בעולם כולו. אכילת פטריות וקפיצות תוך כדי ניסיון להציל את הנסיכה אולי לא נראית העלילה האולטימטיבית למשחק בימינו, אבל זה היה די והותר ב-1985 לסופר מריו להפוך לאחד מהכותרים פורצי הדרך אי פעם. כולם הכירו את ה"צ'יטים" או ה"קודים", שהם קיצורי דרך במשחק, את דפוסי הקפיצה והמקומות עם הבונוסים הנסתרים לאחר שבילו מאות ואלפי שעות מול המסך.
4. פאבג'י - PUBG
מכירות: כ- 70,000,000 עותקים

PUBG 2 (צילום מסך)
אם הייתם בבית ספר, צבא או אוניברסיטה בשנים האחרונות, סביר להניח ששמעתם אנשים מדברים על "פאבג'י". 20 בדצמבר, 2017, זה היום בו הושק המשחק הסוחף PlayerUnknown's Battlegrounds (הידוע בשם PUBG) במחשב. ז'אנר ה"באטל רויאל" היה דבר פופולרי לפני כן, אבל PUBG היה הסיבה שהוא התפוצץ בפופולריות. משחק שלקח פורמט טריוויאלי של יריות והפך אותו למוצר חדש לגמרי, שבו כל משחק מרגיש שונה מהקודם. המשחק מכר יותר מ-70 מיליון עותקים על פני מספר פלטפורמות ויישאר לנצח בהיכל התהילה של המשחקים.
3. טטריס - Tetris (EA)
מכירות: כ- 100,000,000 עותקים

טטריס (צילום מסך)
גרסת Electronic Arts של טטריס שוחררה ב-12 בספטמבר 2006, עבור מכשירים ניידים. הוא נמכר ב-100 מיליון עותקים, בזכות הנגישות והפופולריות שלו. כמו כן, זה טטריס - אחד ממשחקי הווידאו הטובים בכל הזמנים, והוא חלוץ בתחום ההעברת בדרך לעבודה, בהמתנה לפגישה או בכל זמן אחר שצריך להעביר את הזמן.
 
2. ג'י.טי.איי 5 - GTA V
מכירות: כ- 155,000,000 עותקים

GTA V ׁ(צילום מסך)
המשחק אולי האנרכיסטי ביותר שקיים, לפחות מאלה הנמכרים, ג'י.טי.איי, הוא עולם בפני עצמו. המשחק החמישי בסדרה שידוע בשם GTA V, שוחרר ב-17 בספטמבר 2013, ומאז מכר למעלה מ- 155 מיליון פלטפורמות. המשחק כולל מסע של שחקן יחיד, על פי סיפורים ומשימות שונות ומאתגרות שמספקות את היצרים של כל נער מתבגר. אבל למען האמת עליית הפופולריות שלו הגיעה ממקום אחר: GTA Online. GTA Online אפשר לשחקנים לקחת את הדמות שהם בנו במשחק, על כל הישגיו, ולהראות אותה בפני החברים, האויבים ושאר משתמשי העולם. ממש כמו ארגז חול אוניברסלי. היום זה נשמע טריוויאלי, אבל מה ש- GTA V עשה הוא לא פחות מהגדרת ז'אנר חדש.
 
1. מיינקרפט - Minecraft 
מכירות: כ- 238,000,000 עותקים

מיינקראפט (צילום מסך)
משחק הוידאו שמדמה בניית בלוקים, הוא המשחק האהוב ביותר על ילדים בעולם אי-פעם. החל מ- 2011 הוענקה לכל ילד בעולם ההזדמנות לבנות בלגו וירטואלי. מיינקראפט הוא לא רק משחק בניה כיפי אלא גם משחק הישרדות מאתגר שמציע יצירתיות בלתי נגמרת, שלמעשה הגבול היחיד הוא הדמיון של המשתמש. זה הגיע עד כדי יצירת טלפונים שיכולים להתקשר לטלפונים אמיתיים בעולם האמיתי. מיינקראפט מכר יותר מ-238 מיליון עותקים מאז יצא לאור. בעוד שחלק מהמשחקים ברשימה זו הגיעו לכאן באמצעות נגישות ותפוצה רחבה, מיינקראפט הגיע לכאן על ידי מתן עומק ואפשרויות, ועל כך הוא ראוי לעמוד במקום הראשון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תנסו star citizen
    תנסו את STAR CITIZEN 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנסו star citizen
    סגור
  • 1.
    איפה ווי ספורטס
    שקד 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ווי ספורטס מכר 82 מיליון יחידות ושכחתם אותו
    סגור