מינויים

קבוצת בריל בחרה: זהו סמנכ"ל כספים החדש של החברה

לדברי יהודה אלבז מנכ"ל קבוצת בריל: "אנו בטוחים ביכולותיו הרבות של אביתר כהן, שיוביל את הפן הכלכלי והפיננסי בתהליכים אסטרטגיים חוצי ארגון"
מערכת ice | 
אביתר כהן (צילום יחצ בריל)
אביתר כהן (39) מונה לסמנכ"ל כספים בקבוצת בריל, אחת מחמשת קבוצות האופנה המובילות בישראל. כהן יחליף את אמנון כורך שכיהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת בריל ב - 35 השנים האחרונות. כהן בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון. בשלוש שנים האחרונות שימש כסמנכ"ל כספים של חברת הבת של בריל, SBN ובתפקידו הקודם כיהן כחשב קבוצת קסטרו במשך 7 שנים וניהל את מחלקת הכספים בקבוצה.
לדברי יהודה אלבז מנכ"ל קבוצת בריל: "אנו בטוחים ביכולותיו הרבות של אביתר שיוביל את הפן הכלכלי והפיננסי בתהליכים אסטרטגיים חוצי ארגון. ניסיונו העשיר, ראייתו הרחבה והמהלכים אותם הוביל בחברת הבת SBN בשלוש השנים האחרונות, יתרמו להמשך צמיחת הקבוצה ולהרחבת הפעילות תוך התמודדות עם האתגרים בשוק האופנה. אני מאחל לו הצלחה רבה. בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות לאמנון כורך, סמנכ"ל הכספים היוצא, על תרומתו הרבה לקבוצת בריל".
קבוצת בריל נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת מהקבוצות הגדולות והמובילות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. הקבוצה פועלת בעיצוב, ייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי וסיטונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה מפעילה כ-224 חנויות ברחבי הארץ, בניהן Nautica, Timberland, Emporium, Lee Cooper, Lee Cooper Kids, Nine West, Gali. כמו כן הקבוצה מייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים כמו Hush Puppies, Caterpillar ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה