השוק

בריל מדווחת: 9% עלייה בהכנסות, שהסתכמו בכ-419 מיליון שקל

הרווח המצטבר השנה מגיע למרות ירידה בשיעור הרווח הגולמי עקב התייקרות עלות המוצרים לחברה במקביל להעמקת מבצעי המכירות לעומת שנת 2021 שהתאפיינה בחוסר במלאים עקב הקורונה
מערכת ice | 
שחר תורגמן (צילום אסף לב)
קבוצת בריל מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי. בתקופת הדו"ח, הכנסות החברה הסתכמו בסך של כ-419 מיליון שקל לעומת כ-386 מיליון שקל, בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה בשיעור של כ-8.5%, גידול שטרם לשמירה על רווחיות בסך 29.6 מיליון שקל לעומת 33.7 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. הרווח המצטבר השנה מגיע למרות ירידה בשיעור הרווח הגולמי עקב התייקרות עלות המוצרים לחברה במקביל להעמקת מבצעי המכירות לעומת שנת 2021 שהתאפיינה בחוסר במלאים עקב הקורונה.
מלאי בסך 179 מיליון שקל המשקף גידול במלאי של 43.6 לעומת תקופה מקבילה אשתקד שנבע בעיקר מהעובדה שמלאי החורף בשנת 2022 הגיע מוקדם לעומת שנת 2021 וכן מהעובדה שבמהלך 2021 היה מחסור במלאי כתוצאה מהשלכות הקורונה, לצורך השוואה מלאי החברה לתקופה מקבילה בשנת 2019 עמד על 190 מיליון שקל 11 מיליון שקל יותר מרמתו הנוכחית.
ברבעון השלישי לבדו הכנסות החברה הסתכמו בכ-137.5 מיליון שקל לעומת כ-126.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה, עלייה של 9% והרווח הנקי הסתכם בכ-4.6 מיליון שקל לעומת כ-5.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה. במהלך התקופה שמרה החברה על עליה בשיעור הפדיון בחנויות הזהות של 1.6% מצטבר מינואר עד ספטמבר ושל 2.5% לתקופת הרבעון השלישי, עוד השלימה החברה חידוש הסכמים מול בעלי המותגים של Timberland, Nautica, Nine West כולל תקופות אופציה להמשך.
מר יהודה אלבז, מנכ"ל החברה מסר כי: "החברה ממשיכה להציג מגמת צמיחה אורגנית בהיקף הפעילות בתקופת הדוח וברבעון השלישי המלמדת על חוזקת המותגים של הקבוצה. לצד זאת, לאור התפרצות האינפלציה בעולם ובישראל, אנחנו מתמודדים עם התייקרויות לכל אורך שרשרת האספקה אשר פגעו בשיעור הרווח הגולמי. לשמחתי הגידול בהיקף המכירות אפשר לנו להתמודד בצורה טובה עם עליות המחירים כך שהפגיעה ברווח הנקי בתקופת הדו"ח הייתה יחסית מתונה. אנו נערכים לאתגרים האינפלציוניים והמוניטריים בתקופות העוקבות. המהלכים אותם קידמנו בשנתיים האחרונות לביסוס מעמדה של החברה בענף האופנה נושאים פרי. בשמונת הרבעונים האחרונים הביצועים מצוינים והביקושים למוצרי החברה בכל הקטגוריות עולה, זאת במקביל להרחבת מוטת השליטה של החברה בנושאים הנוגעים לעיצוב והתווית הקולקציות כך שיותאמו באופן מיטבי למאפיינים הייחודיים של השוק המקומי. כעת פנינו לאיתור הזדמנויות עסקיות אשר יתמכו ביעדי הצמיחה באמצעות הרחבת הקטגוריות, תוך שמירה על איתנות פיננסית וקבלת החלטות הנתמכות בניתוחי שוק מעמיקים".
לדברי יו"ר – שחר תורג'מן: "הקבוצה ממשיכה להוכיח את חוזקתה ומסיימת רבעון נוסף רצוף של רווחיות טובה ובהתאם לתקציב החברה ולתוכניות הדירקטוריון והנהלת החברה. החברה מגיעה חזקה לתקופת סביבת האינפלציה והריבית הנוכחים ותמשיך לפעול במטרה לאתר הזדמנויות עסקיות רלוונטיות לפעילות הקבוצה על מנת להמשיך ולשמור על הצמיחה והתרחבות הקבוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה