מינויים

חברת ההייטק הישראלית מכריזה על מינוי חדש

חברה abra מכריזה על מינויו של איתן ספקטור לתפקיד EVP בחברה. ספקטור בעל רקע של 28 שנה בעולמות ה-IT, מגיע מרקע טכנולוגי בעולמות הפיתוח ותשתיות מחשוב ובעל תואר ראשון בניהול ותקשורת

מערכת ice | 
איתן ספקטור (צילום ליבי קטן נאור)
חברת abra הודיעה הבוקר (שני) על מינויו איתן ספקטור לתפקיד EVP Cloud Solutions  בחברה. בחברה מסבירים כי ספקטור הינו בעל רקע של 28 שנה בעולמות ה- ,IT מגיע מרקע טכנולוגי בעולמות הפיתוח ותשתיות מחשוב ובעל תואר ראשון בניהול ותקשורת.
בהודעת החברה נכתב כי במסגרת תפקידו, ספקטור, ינהל את כלל פעילות הענן של החברה לרבות: הקמה של סביבות חדשות בעננים, מיגרציות לענן, ניהול כלכלי אופטימלי של סביבות ענן, ייעול השימוש להורדת עלויות עבור הלקוחות, עזרה בתהליכי פיתוח, אבטחת מידע בענן בדגש על הענן של אמזון AWS ו- מיקרוסופט Azure . כמו כן הפעילות מתמחה בהטמעה של פתרונות Office 365 בדגש על אבטחת מידע, שירות מנוהל של טלפוניה בעזרת טכנולוגיות מיקרוסופט Teams ובניית ארכיטקטורות מתקדמות בעננים השונים.
בתפקידו האחרון שימש כמנכ״ל MidLink ולפני כן בשורת תפקידים במיקרוסופט, כאשר שימש כמנהל פיתוח עסקי בעולמות הענן לסטארטפים ולפני כן בהקמה וניהול של תחום מערכות ההפעלה והווירטואליזציה תוך דגש על מערכות מבוססות קוד פתוח בחברת גלסהאוס.
איתן ספקטור התייחס למינוי ואמר: "תחום הענן מתפתח בקצב מהיר ואיתו הצרכים של הלקוחות לפתרונות חדשים הכוללים פיתוחים המאפשרים התאמה אישית על פי צורכיהם. אנו באברא מפתחים כלים מתקדמים שעוזרים ללקוחות שלנו להגיע ליעדים העסקים והטכניים שלהם בצורה היעילה  ומהירה ביותר. אני משוכנע שפעילות הענן באברא תספק מענה מקיף ואופטימלי ללקוחות ואני מודה לשי אוזון על הבעת האמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה