מינויים

סיסקו ממנה את חיים כהן לסמנכ"ל הפיתוח העסקי בישראל

חברת סיסקו ישראל מודיעה היום על המינוי של חיים כהן לסמנכ"ל הפיתוח העסקי בישראל כשמאחוריו עומדות 20 שנות ניסיון בתחום 
מערכת ice | 
חיים כהן (צילום עמית נעים)
חברת סיסקו ישראל מודיעה היום (שלישי) על מינויו של חיים כהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי שלי החברה בארץ. כהן (53) מגיע מרקע ארוך טווח של מעל ל-20 שנה בניהול בכיר בתעשיית טכנולוגיית המידע, התחום הפיננסי והציבורי.
בעברו כהן שימש בתור סגן נשיא לשיווק ומכירות של אונליין קפיטל, לפני כן ניהל דסק מסחר במט"ח ושוק הכסף בבנק עולמי. כמו כן שימש במנהל שוק ההון בקבוצת בזק. לסיסקו הוא הצטרף לאחר שעבד בתור סמנכ"ל החטיבה הפיננסית ב-TCS ישראל. בתפקידו הקודם בחברה הוא כיהן שימש כמנהל חווית הלקוח של סיסקו
חיים כהן על המינוי: "אני מתרגש לקראת התפקיד החדש והאתגרים שהוא מביא עמו. אנו נמצאים בתקופה מאוד מעניינת בה חברות וארגונים, מבצעות טרנספורמציה מלאה, מחבקות את הטכנולוגיה ואת מה שיש לה להציע להם, ובכך מציעים לעולם מגוון שירותים ומוצרים חדשים ובעלי ערך ללקוחותיהם. נמשיך להוביל את לקוחותינו בביטחון ובמקצועיות לעבר העתיד".
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל בירך: "סיסקו צומחת בקצב גבוה ניסיונו הרב של חיים בניהול עסקי בכיר ופיתוח עסקים מאפשר לנו לחבר בין חדשנות לטכנולוגיה תוך כדי העצמת העשייה של סיסקו בישראל. לאחר שמילא שלל תפקידים אסטרטגיים שהובילו אותו להישגים יוצאי דופן, נוכל יחדיו, הנהלה ועובדים להמשיך ולספק את הפתרונות הטובים והמתאימים ביותר עבור כל לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה