מינויים

חברת הביטוח Faye ממנה שורה של בכירים

החברה שעוסקת בתחום הביטוח הדיגיטלי ממנה שורה של סמנכ"לים בחברה ופותחת שורה של משרות חדשות בארגון
מערכת ice | 
נמל בן גוריון (צילום Magma Images)
חברת הביטוח הדיגיטלי Faye  מתרחבת וממנה מספר עובדים לתפקידי מפתח בחברה. החברה שעוסקת בתחום ביטוח הנסיעות הדיגיטלי מינתה את מורן טרייזר לתפקיד VP of Growth בחברה, מינוי לורן גמפורט לתפקיד VP of Communications & Brand, מינוי דורון סמיש לתפקיד VP of Product (סמנכ׳׳ל מוצר) ומינוי מוטי בבצ׳וק לתפקיד VP of Operations (סמנכ״ל אופרציה).
בנוסף, החברה מתרחבת גם בתחום הטכנולוגי מגייסת ל10 משרות פתוחות בתחומי הFinance, HR, והפיתוח.
 
מורן מגיע לתפקידו לאחר כ-15 שנים של ניסיון בפרסום מקוון במדיה והוא בעל ידע נרחב בבניית אסטרטגיות שיווק וצמיחה. לפני שהצטרף לחברה מורן ייסד את מחלקת השיווק והצמיחה בחברת Lemonade, שם הוביל את מאמצי השיווק של החברה על פני ערוצים רבים ומגוונים. לפני כן, מורן פעל כמומחה לשיווק וצמיחה ב- Fiverr.
דורון הוא כלכלן לשעבר ממשרד האוצר (נער אוצר) שהיה אחראי על תקציב של מעל 13 מיליארד שח. מאז ניהל את השירותים הבנקאיים ב- Pepp.er, והשיק את האפליקציה הראשונה של Via בתחום המוביליטי כשירות.
מוטי מגיע לתפקיד לאחר 10 שנים של  ניסיון בליווי והקמת מיזמי היי טק. מוטי שהתחיל את דרכו בתור עורך דין היי טק, הקים לאחר מכן סטאראטפ בתחום המשפטי שפעל בארץ ובניו יורק. , בתפקידו האחרון, לפני ההצטרפות ל Faye, הוביל את תחום החדשנות וההשקעות בסטארטאפים של חברת שיכון ובינוי. 
לורן מגיעה לחברה לאחר מעל 10 שנות ניסיון בהשקת סטארט-אפים לקהלים הגלובליים. לורן פעלה בשווקים הבינלאומיים והניעה את הצמיחה של סטארט-אפים שונים באופן אקספוננציאלי. לפני עבודתה בחברה, לורן עבדה כמנהלת התקשורת הגלובלית בחברת Guesty, שם הובילה את פלטפורמת הנסיעות הטכנולוגית של המותג, וכן פעלה לחיזוק נוכחות המותג במדיות השונות.
׳׳ההצטרפות שלי לצוות הייתה פשוטה. המייסדים אלעד שפר ודניאל גרין הרכיבו צוות חזק של מומחי ביטוח נסיעות רבים ומוכשרים. אנו נרגשים להיות חלק מהחברה המובילה בפיתוח תחום שהיה זקוק לחידוש במשך זמן רב. לא רק שאנחנו מחפשים לייסד קשרים באופן ישיר עם הצרכן האמריקאי - מה שענף ביטוח הנסיעות בארה"ב לא עושה - גם הצלחנו למצוא פתרונות מהירים בתחום התביעות וההחזרים, זאת על מנת שלקוחותינו יוכלו לקבל מענה במהירות.׳׳ כך מספרת לורן - VP of Communications & Brand בחברה.
Faye מתכננת להכפיל את גודלה בשנה הקרובה, תוך התמקדות בגיוס לתפקידי מחקר ופיתוח וכן תוך יצירת שותפויות עם מותגים שונים על מנת לספק חוויית משתמש ללקוח.
Faye היא חברת ביטוח דיגיטלית שפועלת בתחום ביטוח הנסיעות בשוק בארה"ב, נוסדה בשנת 2019 ע׳׳י אלעד שפר (CEO), ודניאל גרין (CTO) כסוכנות נסיעות מבוססת AI, ובמהלך הקורונה שינתה כיוון והפכה לחברת ביטוח נסיעות דיגיטלי. הפלטפורמה שפיתחה החברה משמשת להערכת סיכונים, סיוע בזמן אמת 24/7 ומענה לכלל הצרכים הקשורים לנסיעות, לבריאות, ולחפצים – ואף לחיות המחמד של הנוסעים. המערכת מאפשרת הגשת תביעות דיגיטליות והעברה של החזרים כספיים ישירות לארנק הדיגיטלי בצורה יעילה ומהירה.
החברה גייסה עד כה 8 מיליון דולר בסבב Seed ובין משקיעיה הבולטים קרן ויולה, קרן F2 Portage Ventures ,Global Founders Capital, עומרי כספי ומשקיעים נוספים. בסיס החברה בתל אביב ולה 25 עובדים, מתוכם 50% נשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה