מינויים

רן שלהבי נבחר לכהן כמנכ״ל האגודה למען הלהט״ב

חברי הוועד המנהל של האגודה למען הלהט״ב בחרו ברן שלהבי לתפקיד מנכ״ל האגודה. יתחיל את תפקידו כמנכ"ל האגודה בסוף חודש מאי ובכך יחליף את אוהד חזקי שיסיים את תפקידו לאחר חמש וחצי שנים
מערכת ice | 
רן שלהבי (צילום אורן ארידן)
חברי הוועד המנהל של האגודה למען הלהט״ב בחרו ברן שלהבי לתפקיד מנכ״ל האגודה. רן התחיל את דרכו כמתנדב באגודה לפני חמש שנים, ניהל והקים את מחלקת הדיגיטל של הארגון בהתנדבות ובשנתיים האחרונות מכהן כסמנכ"ל באגודה והוביל את מערך שירותי הפרט בארגון.
בשנים האחרונות, רן לקח חלק בולט במחאות והישגים למען הקהילה, בניהם במחאת השוויון בקיץ 2018 ובמחאת ״המטוס הגאה״ שאילצה את ממשלת ישראל להעביר 11 מיליון שקלים למען רווחה לקהילה הגאה, במקום לתיירות גאה. בשנה האחרונה הוא הוביל את קמפיין ״משפחה ישראלית גאה״, את הקמת הקליניקה למשפחה הגאה ע״ש אמיר פרישר גוטמן ואת התוכנית לייצוג וליווי משפטי ללא תשלום לקשת הטרנסית בשיתוף משרד עוה״ד קלעי רוזן.
״אני נרגש להמשיך את העשייה ולקדם את המאבק הגאה להישגים חדשים ביחד עם ארגוני הקהילה הגאה והשותפים והשותפות שלנו״, מספר. ״המאבק שלנו ימשיך בגאווה גדולה עד לשוויון זכויות מלא וביטחון לכל אחת ואחד. בימים בהם השנאה מראה את פניה ברחובות ובכנסת, נדליק את האור, נילחם בשנאה ונפיץ גאווה בכל ישראל״, מוסיף.
רן יתחיל את תפקידו כמנכ"ל האגודה בסוף חודש מאי ובכך יחליף את אוהד חזקי שיסיים את תפקידו לאחר חמש וחצי שנים של עשייה למען הקהילה הגאה באגודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה