מינויים

המנהלים החדשים: בנק לאומי הכריז על סבב מינויים

הבנק בניהולו של חנן פרידמן מינה את שמוליק ארבל מונה למשנה למנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית, רונן אגסי מונה למשנה למנכ"ל וראש החטיבה העסקית. עוד מונו ראשי חטיבות לשוקי הון, ניהול סיכונים, טכנולוגיות ומשאבי אנוש
שרון טל |  1
רונן אגסי ושמוליק ארבל (צילום אורן דאי)
בנק לאומי הודיע היום (ד') על סבב מינויים בהנהלת הבנק: שמוליק ארבל, המכהן כיום כראש החטיבה העסקית, ימונה למשנה למנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית. הוא יחליף את אילון דחבש, שהודיע על רצונו לפרוש מהבנק לאחר 17 שנות עבודה במגוון תפקידים ולאחר סיום קדנציה כראש החטיבה הבנקאית. במסגרת תפקידו יהיה ארבל אחראי גם על Pepper, וזאת על מנת להמשיך את ההתפתחות של מנוע צמיחה חשוב זה בתחום הלקוחות הפרטיים.
רונן אגסי, ראש חטיבת שוקי הון, ימונה למשנה למנכ"ל וראש החטיבה העסקית במקום ארבל. בשמת בן-צבי, ראש חטיבת ניהול סיכונים, תמונה לראש חטיבת שוקי הון במקום אגסי. ליאת שוב, ראש מערך הציות בלאומי, תמונה לראש חטיבת ניהול סיכונים במקום בן-צבי. חיים שקולניק, ראש אגף הסייבר, ימונה לראש חטיבת לאומי טכנולוגיות ויחליף את שי בסון, שהודיע על רצונו לפרוש מהבנק לאחר סיום קדנציה של כ-4 שנים. המינויים החדשים ייכנסו לתוקף ב-1 לינואר 2021.

בשמת בן צבי. צילום: סיון פרג' 
שינוי נוסף צפוי בחטיבת משאבי אנוש מחודש אפריל 2021: הילה ערן-זיק, ראש חטיבת משאבי אנוש, תסיים את כהונתה לאחר כ-30 שנה בלאומי בתפקידים רבים ומגוונים. אביבית קליין, סגנית ראש חטיבת משאבי אנוש, תמונה לראש החטיבה.
מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, אמר: "אני מאמין ששינויי תפקידים בהנהלה הם חלק מתהליך צמיחה בריא של ארגון. השינויים בהנהגת לאומי יביאו לעשייה נחושה ולקפיצת המדרגה אל עבר הבנקאות החדשה. מדובר במינויים של אנשים מנוסים, יצירתיים וחדורי מוטיבציה להבטחת המשך מובילותו של לאומי בעידן בו עולם הבנקאות עובר מהפכה אמיתית. רוב חברי הנהלת לאומי נמצאים בתפקידם מספר שנים ומוכנים לנוע לתפקידים חדשים וגם הצמיחו מנהלים שיכולים להתקדם ולהחליף אותם. אני גאה ושמח שכל המינויים להנהלה הם מתוך לאומי, ואין לי ספק שכל אחד מהמינויים הוא הנכון ביותר ללאומי בעת הזו ויביא להמשך תהליך הצמיחה של הבנק בתקופה מורכבת זו".
אורן דאי
חנן פרידמן מנכ"ל בנק לאומי. צילום: אורן דאי 
פרידמן הוסיף: "אני רוצה לאחל הצלחה רבה לכל חברי ההנהלה שמשנים בקרוב את תפקידם בהנהלה וגם לאלו שמצטרפים לצוות ההנהלה של לאומי. אני מבקש להודות להילה ערן-זיק, על כמעט שלושה עשורים של תרומה מהותית ללאומי, במגוון התפקידים שבהם כיהנה. לאילון דחבש על שורת התפקידים שהוביל בלאומי ועל היצירתיות הרוח החיובית והאנרגיה הסוחפת שהביא לכל תפקיד ולשי בסון, שהוביל את לאומי טכנולוגיות לשורה ארוכה של הישגים יוצאי דופן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנכ"ל שכולו צרה
    עובדת הבנק 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החזיר את הבנק לשלאי שנות ה90
    סגור