מינויים

מפקד גלי צה"ל בסבב מינויים ראשון: אלה הכתבים החדשים שהצטרפו

גלי צה"ל מרחיבה את הדסק הצבאי בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר עם כניסתו של המפקד החדש טל לב-רם, כאשר לצד הפרשן אמיר בר שלום והכתב הצבאי דורון קדוש, תצטרף לדסק הצבאי שיר ביטון ככתבת צבא וחברה. וגם: סבב המינויים בדסק החדשות
מערכת ice | 
גלצ (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
גלי צה"ל הודיעה היום (שלישי) כי היא מרחיבה את הדסק הצבאי, במטרה לעבות את העיסוק בנושאים צבאיים בשידורי התחנה בעקבות המלחמה ואירועי שבעה באוקטובר. לצד הפרשן אמיר בר שלום והכתב הצבאי דורון קדוש, תצטרף לדסק הצבאי שיר ביטון ככתבת צבא וחברה. 
ביטון תעסוק בין השאר בטיפול בפצועי המלחמה ובהליכי השיקום שלהם, בתנאי אנשי המילואים ובהתמודדות של בני משפחותיהם עם הנטל, בהשלכות המלחמה על חיילי הסדיר, המילואים והחברה האזרחית ונושאים נוספים. 
במסגרת סבב מינויים במחלקת החדשות נקבע עוד כי לינוי אלנר תסקר את תחום העלייה, הקליטה ויהדות התפוצות; נעם אימלס יהיה כתב חדשות החוץ וישתלב בדסק הספורט; שקד סלע תסקר את תחום המשפט בירושלים; יואלי ברים יסקר פלילים ומוניציפלי בירושלים והסביבה; ואורי כספרי יחליף בהמשך את טל-אור מאירסון בתחום הבריאות.
כזכור, בתחילת השבוע, מפקדה החדש של תחנת הרדיו גלי צה"ל, טל לב-רם, נכנס לתפקידו במהלך טקס החלפת פיקוד ומינוי מפקד גלי צה"ל. לב רם מונה למפקד קבע, ויחל כהונה הצפויה להימשך כארבע שנים, זאת לאחר כשנתיים במהלכן פיקדו על התחנה כממלאי מקום גלית אלטשטיין ודני זקן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה