תקשורת ומדיה

אברי גלעד במתקפה: "אנשי תקשורת מטורללים, השכל הישר בגד בהם"

אברי גלעד, איש התקשורת הוותיק, התייחס להפצת תאוריית "הבגידה מבפנים", ותקף: "משתמשים באנשי תקשורת מטורללים כדי להפיץ את גלולת הרעל. לא הייתה שום בגידה מבפנים"
מערכת ice |  6
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד, איש התקשורת הוותיק, העלה היום (שלישי) את הטור השבועי שלו ל"ישראל היום", בו הוא התייחס למספרים נושאים, כשהעיקרי בהם - הפצת תאוריית הבגידה מבפנים שלטענת אנשים רבים המתקפה האכזית ב-7 באוקטובר התרחשה בעקבות בגידה של אנשים מבפנים.
גלעד התייחס לכך בטורו ותקף את אותם אנשים אחרי שטען כי "אותם אנשים משתמשים באנשי תקשורת מטורללים כדי להפיץ את גלולת הרעל". לטענתו של גלעד "לא הייתה שום בגידה מבפנים", ומדובר בסך הכל "בעצלות מחשבתית". בנוסף לכך, תקף גלעד את אותם אנשים שמפיצים את התיאוריה הזו כשכתב: "התאוריה מופצת על ידי אנשים שהשכל הישר בגד בהם".
כזכור, רק לאחרונה העלה גלעד פוסט לחשבון הפייסבוק שלו בו הוא אמר את מה שהוא חושב שנוגע לדרישה של ראשי עוצמה יהודית ל"טרנספר". גלעד כתב תחילה: ""לא טרנספר של משאיות כפי שחלם כהנא, אבל חילופי אוכלוסיות בדרכי שלום ופיצוי- זה הגון. אומה הפותחת במלחמה כנגד אומה אחרת, חייבת לקחת בחשבון שתפסיד הכל. ככה זה בקזינו של החיים".
גלעד המשיך: "מי ששם את כל מה שיש לו על שולחן הרולטה לא יכול לדרוש חלק מכספו בחזרה אם המספרים לא הסתדרו לו בסוף. בטח ובטח כשיש ניסיון היסטורי של נכבה או שתיים. נכון להעביר את כל ערביי עזה למקום אחר ולבנות על אדמתם חבל ארץ יהודי לתפארת, עונש שיהדהד דורות, לעם שמבין רק אדמה, כי דם לא מעניין אותו מזמן".

עוד הוא כתב: "אבל זה לא אפשרי. לא רק לא אפשרי, גם הדרישה עצמה היא מסוכנת. המילה טרנספר עצמה, שאמנם הופיעה רק בשלטים בקהל ולא על דוכן הנואמים, היא המילה המגונה ביותר במערב היום. אני מסיק, שכל הדיבור הזה הוא לצרכי פנים, יצירת תנופה רעיונית מאחדת לשולי מחנה הימין תוך השארת רוב עם ישראל שלא מעוניין בהקמת שכונות סביוני רימאל ותלמי חאן יונס מחוץ לתמונה, והרחקת מעט התומכים שיש לנו בעולם מאיתנו".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עזוב קונספירציות ובוא תסבירו לכולנו איפה היה חיל האוויר
    מסביר פנים 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למטוס קרב לוקח 3 דקות להגיע, למסוק 5 ולזיק 10! הם יכלו להגן על הפרצות בגדר ולסייע לכוחות הלוחמים. איפה הם היו?!
    סגור
  • 4.
    אולי השכל הישר שלך בגד בך?
    דסי 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל אחד חושב שהצדק אצלו.שכל אחד יחשוב עם עצמו אם אחרי כל ההתראות לא עשו דבר .וקראו לסרבנות.וצעקו בקפלן שבספטמבר לא יהיה לביבי צבא אז מה זה?
    סגור
  • 3.
    איש הזוי עם מנת משכל נמוכה בפריים טיים (ל"ת)
    חח 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    מה המרחק בין סרבנות לבגידה???
    חני 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מי שקורא לסרבנות, מי שטס לחול ומשכנע את ביידן לא להיפגש עם נתניהו, אחים םנשק שבפריים טיים של ניו יורק מאשימים את הממשלה ברצח חפים מפשע (אלק!) בעזה ולא בוחלים בשום אמצעי כדי להפיל את הממשלה, מה המרחק בין זה לבין בגידה? ואיך ייתכן שבלילה שקדם ל7.10 התקיימו שיחות בכל הדרגים ולא עדכנו את הדרג המדיני???? ומה עם כל המחדלים הפסקת האזנה לחמאס ב8200, לא תיקנו עמדות תצפית ועוד, גם כח גולני שהיה על הגבול וקיבל הנחיה לא לפעול ועוד ועוד. רק טיפש יאמין שלא היתה בגידה. סוף דבר להתגלות!
    סגור
  • 1.
    אברי גלעד , הוא עיתונאי שהעמדות שלו תואמות את השמאל . (ל"ת)
    יהודה 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • ברור. מחופש לימין.
    חני 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שמאל זו מחלה חשוכת מרפא
    סגור