תקשורת ומדיה

גידי גוב חוזר: אחרי 15 שנה - זאת ההחלטה המפתיעה של בזק

השחקן, הזמר והקומיקאי אמנם צפוי לסיים את תפקידו כפרזנטור של חברת התקשורת, ולפנות את מקומו לבדרנית עדי אשכנזי, אלא שהחברה החליטה לצוות את שניהם יחד לקמפיין משותף. הפרסומת הקרובה תהיה האחרונה בכיכובו של גוב, שהחברה הודתה לו:  "שנים של עבודה משותפת, קאלט ממש" 
מערכת ice | 
גידי גוב (צילום אילן בשור)
אף שהוא משמש כבר כעשור וחצי כפרזנטור של חברת התקשורת בזק, בתחילת החודש הוחלט כי השחקן, הזמר והקומיקאי גידי גוב יסיים את תפקידו כמי שמייצג את החברה על המסכים. לנעליו נכנסה הבדרנית עדי אשכנזי, שתשמש כפרזנטורית החדשה של בזק. ובכל זאת, מתברר כי בזק החליטה להחזיר את גוב לקאמבק עם המותג שאותו ליווה בשנים האחרונות. 
גוב צפוי לצאת בקמפיין אחרון עם ממלאת מקומו החדשה. על פי דיווח של מיקי לוין באתר TMI, המהלך מתבצע על מנת להקל את כניסתה לתפקיד החדש. אשכנזי לא צפויה להצטלם לבדה אלא בצוותא עם הפרזנטור המנוסה בקמפיין משותף. בצל המלחמה המתמשכת, בזק צפויה להציג קו שונה, ללא שיר אבל בקריצה הומוריסטית ללקוחות.
 
גוב ליווה את בזק ב-15 שנים האחרונות עם שלל שירים ורפרטואר ענק שנכנסו לנו ללב. "בוקר טוב" על פי השיר המוכר מהמחזה "עוץ לי גוץ לי" שביצע לצד עומר אדם, והחידוש לשיר "אצל הדודה והדוד" שבוצעו על ידי אגם בוחבוט ונועה קירל, ו"תיק קטן" עם נס וסטילה. 
 
טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק: "עדי מייצגת סט של ערכים בהם אנו מאמינים ואליהם אנו שותפים בבזק. אנחנו שמחים ונרגשים לצאת איתה לדרך משותפת כמייצגת של המותג. בהזדמנות זאת חשוב לנו להודות לגידי גוב המופלא על שנים של עבודה משותפת ופרסומות בלתי נשכחות שחלקן הפכו לקאלט ממש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה