תקשורת ומדיה

מיה שם משתפת: "היה לי קשה לפתוח את הפצעים"

לאחר שערכה ריאיון עבור חדשות ערוץ 13 ובו אמרה כי היא "עברה שואה", מיה שם מעלה פוסט לחשבונה הפרטי באינסטגרם וכותבת: "היה לי קשה לפתוח את הפצעים מול המצלמות, עושה זאת עבור 129 החטופים והחטופות שעדיין שם"
מערכת ice | 
מיה שם (צילום מסך קשת 12)
אחת החטופות ששבו לביתן והצליחו לכבוש את לב הישראלים היא הצעירה בת ה-21, מיה שם. לאחרונה היא התראיינה לחדשות 13 וסיפרה על הימים הקשים אותם עברו בעזה: "חשוב לי לשקף את המצב והדברים כמו שהם, עברתי שואה וכולם שם מחבלים, חשוב לי שכולם יידעו זאת". כעת, בפוסט חדש שהעלתה לאינסגרם היא משתפת: "היה לי קשה לפתוח את הפצעים מול המצלמות".
בהמשך היא מוסיפה: " תודה לכל מי שהקדיש את הזמן לשמוע את הסיפור שלי. תודה לכל מי שכתב, התייחס, ושלח אהבה - חיזקתם אותי מאוד". שם מסבירה כי היא מרגישה שזו החובה שלה לשתף בסיפור הכואב שלה. "בשביל 129 החטופים והחטופות שעדיין שם. בשביל שכולם ידעו מול מה אנחנו מתמודדים".
 
 
את דבריה היא חותמת בכך שקוראת לציבור לא לשכוח את החטופים. "אסור לנו לוותר עליהם. חייבים להחזיר את כולם הביתה, עכשיו!". אין ספק כי דבריה של מיה שם מהדהדים בציבור הישראלי, במיוחד לאחר שתיארה חלק מהזוועות שעברה שם. "עברתי שואה", היא אמרה וציינה את ההתנהגות המבזה של "האנשים התמימים" שהשגיחו עליה, ביניהם ילדים קטנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה