תקשורת ומדיה

ח"כ עידן רול צייץ נגד שר התקשורת שלמה קרעי – ומחק

לאחר שהודיע שר התקשורת שלמה קרעי, כי הוא הגיש הצעת 'מחליטים להפסקת המימון של עיתון הארץ' לממשלה, עידן רול תקף אותו וכתב: "חאלס תתבגר". לאחר מכן, מחק את הציוץ והגיב לדבריו של דרעי שוב

מערכת ice |  1
עידן רול (צילום הדס פרוש פלאש 90)
לאחר שדבריו של שר התקשורת שלמה קרעי עוררו סערה בשל החלטתו להגיש היום (חמישי) הצעת 'מחליטים להפסקת המימון של עיתון הארץ' לממשלה, תקף אותו ח"כ עידן רול (יש עתיד) בציוץ בטוויטר וכתב בין היתר: "חאלס קרעי, תתבגר. אנחנו לא שם. אם אתה שר התקשורת בזמן לחימה, אתה צריך לעבוד כל כולך בסיוע לכוחות הביטחון ולעורף. מהלך פופוליסטי ומיותר שחוטא לצורך הבסיסי שלנו כחברה בחופש העיתונות".
הציוץ המקורי שהתפרסם על ידי ח"כ עידן רול (טוויטר: עידן רול)
לאחר מכן, ח"כ רול מחק את הציוץ נגד שר התקשורת שלמה קרעי והגיב מחדש: "מסתבר שאם עורכים ציוץ התגובות נעלמות אז מחקתי את הציוץ על קרעי. מסכים שחובה לשמור על שפה כמה שיותר נקייה ומעודדת שיח. לפעמים קשה, נוכח מהלכים שמבחינתי נעשים חד משמעית בשביל לייקים".
בהמשך הציוץ, התייחס ח"כ רול להצעתו של שר התקשורת העוסקת בהפסקת מימון ממשלתי לעיתון 'הארץ': "אני לא מסכים עם האמירה שצריך לשלול מהארץ מימון ממשלתי ולא על הדרך שבה זה נעשה. יש לי השגות על פרסומים של המון כלי תקשורת, פרינט, טלוויזיה וכו'. חלקם נותנים במה לדברים שאני מתנגד להם, אחרים לא מדייקים בסיקור שלהם ופוגעים בלכידות שלנו. ועדין, שלילה עקיפה של מימון ממשלתי מגוף תקשורת זה מהלך מרחיק לכת שחובה שיעשה בצורה מנומקת ובהסתמך על מכלול פרסומים נרחב ולאורך זמן. לגישתי, זה לא המקרה המתאים לכך".
ח"כ עידן רול לא היחיד שביקר את שר התקשורת קרעי, מוקדם יותר תקפו אותו 'אחים לנשק' וכתבו: "מתנועת אחים לנשק נמסר: "מדינה שלמה נלחמת כתף אל כתף מתאחדת ומתגבשת ומחריבי הדמוקרטיה יריב לוין ושלמה קרעי ממשיכים לשסע ולהרוס את המדינה. שר משפטים שהביא עלינו אסון עושה צחוק מהחוק ולא ממנה נשיא לבית המשפט העליון ושר תקשורת נפל שלא מבין את החשיבות של עיתונות חופשית. לויון וקרעי כנראה לא הבינו את הנזק העצום שלם עשו למדינה בשנה האחרונה ועד כמה מרבית עם ישראל זועם ובז להם".
כזכור, מוקדם יותר,  שר התקשורת שלמה קרעי, פרסם בחשבון הטוויטר שלו כי הוא הגיש הצעה לממשלה נגד עיתון הארץ בה יידרש, בין היתר, להפסיק את מימונו. שר התקשורת קרעי פירט את הסיבה המרכזית להחלטתו והסביר כי "לאור הפצה באופן עקבי של "תעמולה תבוסתנית ושקרית, וחתירה נגד מדינת ישראל בשעת המלחמה" בעיתון הארץ,  הגשתי כעת לממשלה, הצעת מחליטים להפסקת המימון של עיתון הארץ, כולל הפסקת הפרסום ודמי המנוי של כלל המשתמשים בשירות המדינה, כולל צה"ל,  משטרה, שב"ס, משרדי ממשלה וכל חברה ממשלתית". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצויין
    פרח 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתון הזה חי מפרסומות של הצבא המשטרה ועוד...עיתון מלא שנאה לאנשים לדת ומדינה וכמובן למדינה היהודית. זה כמו שנממן את אלגזירה בי בי סי ועוד כלי תקשורת ששונאים אותנו. מחכה לתשובה העלובה של עמירה הס וחבריה
    סגור