תקשורת ומדיה

יוסף חדאד ונת'ניאל בוזוליק בסרטון הסברה מלחמתי במיוחד: צפו

אל המלחמה הנוכחית נרתמים משפיענים רבים הפועלים בזירה ההסברתית ברשתות החברתיות ובכלי תקשורת זרים. בין הבולטים במאמץ ההסברתי הם יוסף חדד ונת'ניאל בוזוליק שאיחדו כוחות בסרטון הסברה מיוחד: "אתם צריכים לבדוק מה הולך פה"
 
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)

בסרטון ההסברה המיוחד, פונים כוכבי ההסברה יוסף חדאד ונת'ניאל בוזוליק למפגינים הפרו–פלסטינים המוחים בימים אלו נגד ישראל וחושפים את האמת מאחורי ארגון הטרור חמאס. את הסרטון פותח יוסף חדאד ואומר למפגינים הפרו-פלסטינים כי "אם אתם חושבים שבתמיכת חמאס, אתם חושבים שאתם תומכים בפלסטינים, אתם בהחלט עושים את ההפך. זה לא יהודים נגד ערבים. ישראל במלחמה נגד ארגון טרור. דעא"ש חמאס".

בהמשך מוסיף בוזוליק כי "לחמאס אין בעיה לאנוס, לרצוח, לשחוט ילדים. אין להם שום בעיה לשקר". סרטון ההסברה של השניים מציג תמונות קשות לצפייה של גופות שנרצחו בטבח הנוראי שאירע בשבת השחורה ב-7 באוקטובר.
 



בהמשך הסרטון חדאד מבהיר כי "ככל שיותר אנשים תומכים בזה, כך יש לנו יותר סיכוי להרוס אותם. אם באמת אכפת לכם מהפלסטינים, אם באמת אכפת לכם מהקונפליקט הישראלי - פלשתיני ואתם רוצים לפתור אותם מכך, אתם צריכים לבדוק מה הולך פה". 
 

כידוע, השחקן האוסטרלי נת'נאל בוזוליק ואושיית הרשת יוסף חדאד בולטים מאוד בימים מורכבים אלו בזירה ההסברתית הבינלאומית. פעילותם למען ישראל נעה החל מפרסום סרטונים ותמונות ברשתות החברתיות ועד לריאיונות בכלי תקשורת רבים בכדי להציג את האמת מאחורי ארגון הטרור חמאס ולספר את שאירע ב-7 באוקטובר בעת חדירת המחבלים ביישובי עוטף עזה. 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה