תקשורת ומדיה

מפתיע: זה העיתונאי הישראלי עם הכי הרבה עוקבים בטיקטוק

מתוך כל אלפי העיתונאים ותיקים ומוכרים יותר, דווקא כתב הדרום של ערוץ 14 - אריאל עידן, הוא הזוכה בתואר המכובד, כאשר הגיע ל-100 אלף עוקבים ברשת החברתית שתופסת תאוצה בשנים האחרונות
מערכת ice |  1
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
עם כניסת הרשתות החברתיות לחיינו לפני כעשר וחצי, הנוכחות במדיות הללו היא בהחלט חשובה עבור אנשי תקשורת. טיקטוק, הפלטפורמה המשמעותית האחרונה בתחום, שתופסת תאוצה בארבע שנים האחרונות, גם היא נכנסה לענף. היום (שני), נחשף כי העיתונאי הישראלי שיש לו הכי הרבה עוקבים ברשת החברתית, הוא דווקא כתב הדרום של ערוץ 14 - אריאל עידן.
עם קבלת הבשורה, הכתב המרוגש שיגר סרטון בו הוא מודה לקהל העוקבים ואלו היו דבריו: "חייב לשתף אתכם במשהו שאותי באופן איש מאוד מרגש. לפני תשעה חודשים בערך פתחתי לראשונה טיקטוק וחשבון באינסטגרם. היה לי קודם לכן כל מיני חשבונות, אבל לא באמת התעסקתי איתם. סגרתי הכל, פתחתי חשבונות חדשים בטיקטוק ובאינסטגרם. תוך תשעה חודשים – הצלחנו להגיע ל-100 אלף עוקבים בטיקטוק ו-50 אלף עוקבים באינסטגרם. זה נתון שאני מתקשה להאמין שהוא באמת קרה, אבל הנתון הזה הוא שלכם.
אז בסרטון הזה אני לא מוסר חדשות ולא עדכונים ולא שום דבר אחר ולא 'תעקבו באינסטגרם למעלה', אלא תודה, תודה אחת גדולה לכל מי שעוקב\עוקבת אחריי. אתם מחממים לי את הלב בתגובות שלכם, פידבקים שלכם, סיפורים שאתם נותנים לי בפרטי – כל זה בעצם נותן לנו כוח להמשיך להביא לכם עוד חדשות, עוד עדכונים ואני שמח באמת שיצא לפתוח את הפלטפורמות – זה מאפשר לי להכיר אתכם יותר לעומק, ההודעות שאתם שולחים, הסיפורים שאתם מביאים והפידבקים שאתם נותנים. תודה רבה לכם על זה, על 100 אלף עוקבים בטיקטוק, 50 אלף עוקבים באינסטגרם ונקווה שמכאן רק נעלה למעלה, נמשיך להשפיע טוב על כולנו".
 
@arielidan1414 תודה לכם! #תודה #טיקטוק #אינסטגרם #אריאלעידן ♬ צליל מקורי - אריאל עידן - כתב ערוץ 14 בדרום
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה אריאל! (ל"ת)
    בונו 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור