תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג פונה לגברים בישראל: "אנחנו, הנשים, זקוקות לכם"

השבוע פורסם דוח ה-OECD שנוגע לשוויון המגדרי במאות מדינות בעולם. ישראל הייתה במקום האחרון בדו"ח הזה לצד יפן, ופאולה רוזנברג, אשת התקשורת, לא יכלה להתעלם
מערכת ice | 
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
השבוע פורסם דוח ה-OECD שנוגע לשוויון המגדרי במאות מדינות בעולם. ישראל הייתה במקום האחרון בדו"ח הזה לצד יפן, ופאולה רוזנברג, אשת התקשורת, לא יכלה להתעלם. בטור הדעה השבועי שלה בישראל היום רוזנברג מתייחסת לנתוני הדו"ח, לשרה מאי גולן ואפילו פונה באופן אישי לגברים בארץ.
בדבריה רוזנברג כמובן רואה בתור הנתונים נורה אדומה שהממשלה צריכה לשים אליה לב. עם זאת, היא מעבירה ביקורת על כך שהשרה מאי גולן בחרה לא להתייחס בראיונות לדו"ח, אלא רק בציוץ אותו החלה עם בהטלת האחריות על הממשלה הקודמת. כמו כן, ביקרה את הממשלה ואמרה: "המהלכים שלה לוקחים אותנו אחורה. למשל - העובדה שכמעט אין שרות בממשלה או מנכ"ליות במשרדיה הורידה לישראל את הניקוד באופן ניכר".
כמו כן, רוזנברג טוענת כי המאבק הוא לא רק של הנשים, אלא של כולם. לכן היא פונה לגברים: "אנחנו, הנשים, זקוקות לכם שתמנפו את זכויות היתר שלכם כדי לחולל את השינוי שכולנו זקוקים לו. אמנים - אל תסכימו להופיע באירוע שבו לא מאפשרים השתתפות של יוצרות נשים. מנהלים - אל תיתנו יד למחיקת נשים מוכשרות מתפקידי מפתח. פוליטיקאים - אל תסכימו לשתף פעולה עם מפלגות שמשתיקות את קולן של הנשים. גברים, זו לא בקשת טובה. אתם צריכים אותנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה