תקשורת ומדיה

התפרץ לשידור החי והתעמת עם אלמוג כהן. צפו בדרמה

עימות סוער מול המצלמות: ח"כ אלמוג כהן התראיין לחדשות 12 בעת שאלמוני תושב שדרות החל להטיח בו האשמות, במה שהתפתח לחילופי צעקות. כהן: "פרובוקטור, אני נלחמתי יותר ממך"
מערכת ice |  1
אלמוג כהן מתעמת בשדרות (צילום צילום מסך חדשות 12)
עימות סוער בשידור חי: בעת ריאיון של ח"כ אלמוג כהן היום (רביעי) לחדשות 12, התפרץ היום צעיר והחל להתעמת עם הח"כ מעוצמה יהודית. האחרון איבד את שלוותו בשלב מסוים והחל לצעוק על הצעיר.
הבחור האלמוני ניגש אל כהן מול המצלמות, הניח לרגליו שקית עם פיתות (רמז לסנקציות שהפעיל השר בן גביר נגד מחבלים בכלא), ואמר: "קחו את הפיתות שלכם, מה יעזרו לי הפיתות, אני צריך ביטחון". כשניסה הח"כ להבין מי הבחור, הטיח בו הצעיר: "אתה מבין שאתה ויו"ר הסיעה שלך הבאתם את המצב עלינו?".

כהן ניסה לגרום לבחור להקשיב לו, אך זה השיב: "למה שאקשיב לך? מה אתה נתת לי? אני נולדתי וגדלתי בשדרות, לחמתי בצוק איתן".
כהן הטיח בו בחזרה: "הפרובוקציות שלך לא עוזרות, הילד הזה משדרות לא מעניין אותך, אתה רק רוצה שתיפול הממשלה". הצעיר צעק חזרה: "אני יצאתי להילחם בשביל מי?" וכהן השיב: "אני נלחמתי יותר ממך, תבדוק אותי. הפרובוקציות האלה לא כאן. אל תרקדו על הדם שלנו. חוצפן, קדימה הביתה. פרובוקטור".
 
הצעיר השיב: "סע לבאר שבע, זו העיר שלי", לפני שהורחק מהמקום על ידי אנשים במקום.
מאוחר יותר טען ח"כ כהן כי "פעילי הדגלים השחורים משתמשים בטרגדיה שעוברת עלינו כאן בדרום כפלטפורמה לפרובוקציות, המאבק הזה הוא א-מפלגתי ואינו קשור לימין ושמאל. אותי לא תפחידו ולא תרתיעו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ימין מלא
    יגאל 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבוחרי עוצמה יהודית נמאס מהבטחות. הם מתוסכלים, כועסים. בעיקר תושבי הפריפריה שמבינים ששקרו אותם. בן גביר ואלמוג כהן לא מסוגלים למשול. המומחיות שלהם להבעיר בערות. שום בעיה מהבעיות שמטרידות באמת את הציבור לא נפתרה. להפך בכל התחומים יש החמרה כתוצאה מחוסר משילות.
    סגור