תקשורת ומדיה

מעיין אדם מתפרקת: "אני קרובה להישבר, הרבה כאב ותסכול"

מעיין אדם, שילדה בשבוע שעבר את בתה הבכורה, משתפת בקשיים הרבים שהיא חווה: "ההנקה זה החלק הקשה. פיזית, מנטלית, הכל. בכל רגע נתון אני ככה קרובה להישבר. לא ידעתי שזה תהליך וחד משמעית לא באתי מוכנה אליו"
מערכת ice |  3
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם, מגישת הטלוויזיה וכוכבת הריאליטי, ילדה בשבוע שעבר את בתה הבכורה, לה ולבן זוגה יובל צלנר, כשהשניים אף חשפו כבר את שמה בפני העולם - תבור. אתמול (חמישי) במהלך חג הפסח, שיתפה אדם בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה על תחושותיה כאמא לראשונה בחיים.
תחילה, שיתפה אדם בנוגע לקושי שלה מההנקות: "בהתחלה חשבתי שההיריון זה החלק הקשה ואז חשבתי שהלידה זה החלק הקשה והיום אני קובעת בוודאות שההנקה זה החלק הקשה. פיזית, מנטלית, הכל. בכל רגע נתון אני ככה קרובה להישבר. לא ידעתי שזה תהליך וחד משמעית לא באתי מוכנה אליו".
בהמשך, המשיכה מעיין אדם לשתף את העוקבים והעוקבות שלה ברשתות החברתיות על החוויה שהיא חווה: "אני נסערת מכל מה שלא סיפרו לי, שלא הכינו אותי, שקצת ידע בסיסי היה חוסך לי כל כך הרבה כאב ותסכול".
אדם סיכמה: "אבל אני לומדת מהר ובצד השני של המצלמה יושבת אמא טרוטת עיניים וסופר גאה! נעבור את הימים הראשונים ואני אדאג לספר לכן הכל. לא אתן שאף אחת פה תעבור מה שעברתי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אמרת שאת יודעת הכל מחלקת טיפים?
    רינה 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגברת מחלקת טיפים ואומרת שיודעת הכל על לידות . כאילו רק היא ילדה ..... רק מתלוננת אני הנקתי 2 ילדים וממש ממש לא התלוננתי... זה היה כיף להניק למרות הכאבים והעייפות ועברתי לידה יותר קשה .... עם כאבי תופת והיה תענוג והיה אושר עילאי להניק אותם . די מפונקת כל מה שאת כותבת לא מעניין אף אחד.... תתבגרי כבר ילדה קטנה ותחיי את חיי הסרט שלך ותפסיקי לייעץ כשאת בעצם לא מבינה כלום...
    סגור
  • 2.
    אדם
    דבורה 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב, יש קורסים להכנה ללידה כבר עשרות שנים.... למה לא הלכת?
    סגור
  • 1.
    לידה
    יפה 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה חשבת לעצמך? החסידה מביאה את התינוקות? ואיך אמא שלך גידלה אותך? מספיק עם התלונות
    סגור