תקשורת ומדיה

חיים כהן נגד אלמוג כהן: "זלזול, יוהרה, חוסר בושה והשפלה"

השף ושופט הריאליטי המצליח נחרד מדבריו הבוטים של חבר הכנסת אלמוג כהן ששודרו בלייב מההצבעה במליאת הכנסת ושיתף את זעמו ברשת. "בגלל גזענים כמוכם בסוף לא יהיה ישראלי אחד בסביבה"
מערכת ice |  9
חיים כהן (צילום צילום מסך חצי חינם)
מניספט הזעם הבוטה של חבר הכנסת אלמוג כהן ששודר מעמוד הפייסבוק שלו בלייב בעת ההצבעה במליאה על חלקה הראשון של הרפורמה המשפטית בשלישי האחרון וכלל סדרת עלבונות גזעניים לעגניים והשתלחויות במספר חברי כנסת, ממשיך להכות גלים ואל מי שיוצא נגד דבריו מצטרף כעת השף חיים כהן.
כהן שיתף היום (חמישי) את עוקביו הרבים בפייסבוק ובאינסטגרם בפוסט ארוך בו עשה שימוש בעלבון שכיוון חבר הכנסת אלמוג לעברה של חברת הכנסת מירב בן ארי כשכינה אותה "זו עם הקול של ה'בררה', קול של ספונג'ה יש לה זאתי",  כדי להביע את זעמו ואת דאגתו מתוכן הדברים.
כהן נחרד מהשימוש המיזוגני והפוגעני שעשה חבר הכנסת כהן מעוצמה יהודית באקט הניקיון וביקש להבהיר עד כמה המסר שמאחוריו הוא מסוכן וגזעני. בפוסט ארוך שזכה למאות תגובות ושיתופים, צלל כהן אל נבכי זכרונו ושיתף את מאות אלפי עוקביו בילדותו ובאופן בו הוא זוכר את "אקט הספונג'ה", כחלק מחייו.

"'קול של עושה ספונג'ה' הוא אמר ואני מרגיש צורך לספר ולהסביר מה זה ספונג׳ה", אמר בפתח דבריו. "אני לא בטוח שהדור הצעיר מכיר ומבין את המילה שמקורה בשפת הלאדינו ופירושה שטיפת רצפות", הסביר. "ימי שישי בבית ילדותי התאפיינו בניקיון יסודי לקראת שבת. כמו טקס קבוע: כל הבישולים מוכנים, הסירים חלקם על הגז וחלקם כבר עלו על פלטה של שבת, הכסאות על הספות, השטיחים על המעקה, (אחרי נקיון האבק במחבט כמובן) הרהיטים והתריסים נוקו מאבק וחול, אחרי שכל הכביסה נקייה ומקופלת בארון ואחרי שהרצפה טוטאה מלכלוך מגיעה שעתה הגדולה של ״הספונג׳ה״, המשיך ותיאר את הטקס השלם סביב פעולת הניקיון.
"כל העונג הזה של הספונג׳ה נעשה גם כפרנסה", הוסיף ושיתף כמה אימו עבדה קשה ומעולם לא התלוננה. "אם אני חוזר לתחילת הסיפור אז זהו קול הספונג׳ה", כתב. "אבא שלי היה בנאי, סבא שלי שהיה איש דתי שייסד בית כנסת והיה גם לגבאי בית הכנסת, שניהם חינכו אותי על דרך ארץ, אהבת האדם באשר הוא ומעל הכל מדינת ישראל", הוסיף ואז פנה באופן ישיר במסר נוקב לחבר הכנסת כהן. 
"לכן אדון אלמוג כהן כשראיתי אותך בכנסת מדבר על ״קול של עושה ספונג'ה״, חשבתי על כל האמהות והסבתות שעבדו ועובדות בספונג׳ה, (כמובן גם על אמא שלי)", אמר. "הזלזול, היוהרה, חוסר הבושה וההשפלה שיצאו משפתייך כנבחר ציבור שאין לו מושג איך מתנהגים לא בכנסת ולא מחוץ לכנסת, נחמץ ליבי בעיקר על הילדים שלנו", כתב בזעם מהול בעצב ובייאוש. 
"בגלל אלמוג כהן יחד עם כבוד השר אמסלם ואמרותיו שלו, מסתכל על הגזענות משמאל, אולי כדאי להביט גם קצת ימינה, בגלל אנשים כמוך אנחנו נשאר עוד שנים רבות מזרחים ואשכנזים", הוסיף. "הילדים שלי נולדו ישראלים חונכו כישראלים ובגלל גזענים כמוכם בסוף לא יהיה ישראלי אחד בסביבה", סיכם בדאגה כשהוא מצרף לפוסט תמונה וכותב:  "אמא שלי ואני - משפחה שעושה ספונג׳ה".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חיים
    יונית 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם אכותי אוהבים אותך
    סגור
  • 6.
    היא מביישת את העדה שלי
    היא כן ברברית 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הספונג'ה כי הדיבור שלה נמוך וברברי וגם הנתנהגות. גם אני עבדתי בספונג'ה. עדיין זה מייצג אנשים קשי יום ללא השכלה אחרת היו עובדים בעבודה פחות קשה.
    סגור
  • 5.
    גזענים נמאסתם
    עינב 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק חיים כהן, כל המסיתים והמטנפים כמו אלמוג ואמסלם שכל מה שמניע אותם זה גזענות, רשעות וכנראה רגשי נחיתות. במקום למלא תפקיד של אנשי ציבור שצריכים להיות ממלכתיים ולעבוד למען האנשים הם רק זורעים שנאה ומגלים פנים מכוערות ומגעילות.
    סגור
  • 4.
    עוד דעה של טבח (ל"ת)
    לא מעניין 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • הוי למדינה ולבניה
    שמוליק 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד תגובה של טיפש זהו רק לזה אתה מסוגל להגיע
    סגור
  • 3.
    חד צדדי
    רפי 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה מה שמרגיז אותך ? ומה עם כל הרוע שיוצא מפיהם של אנשי האופוזיציה ותומכיה הם שואפים לכאוס במדינה למלחמת אזרחים ורצח לא רוצים לדבר ומשקרים מעודדים כל רע נגד ישראל. ועל שכמותך נאמר וישמן ישורון ויבעט
    סגור
  • 2.
    חד צדדי
    רפי 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה מה שמרגיז אותך ? ומה עם כל הרוע שיוצא מפיהם של אנשי האופוזיציה ותומכיה הם שואפים לכאוס במדינה למלחמת אזרחים ורצח לא רוצים לדבר ומשקרים מעודדים כל רע נגד ישראל. ועל שכמותך נאמר וישמן ישורון ויבעט
    סגור
  • 1.
    כהן לא מבין
    אלי 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הם לא רוצים את הילדים שלך ישראלים, הם רוצים אותם יהודים כשרים, כדת וכדין, על פי גפני, גולדקנופף, דרעי ואלמוג. לכן, אין סיכוי שאלמוג יבין מה כהן כותב, שלא לדבר כמובן על רגשי העליונות שלו מול שוטפות הרצפה.
    סגור
  • רוחלה כהן 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלמוג כהן סמרטוט ריצפה. מי הכיר אותו לפני חודשיים.. גועל נפש של מילים מוציא מפיו הוא דומה לחזיר... בכלל כל הכנסת נהיתה.. בית..ז......
    סגור