תקשורת ומדיה

ליהיא גרינר תוקפת: "צריך לפוצץ ולעקור את העיניים, מבחינתי להיכנס לכלא"

אחרי שבית המשפט גזר 5.5 שנות מאסר על הגננות המתעללות, סאוסן קסיס ובתה שורוק, ליהיא גרינר זעמה: "גננת פוסטמה, מגעילה, נבלה, מפלצת. אני הייתי עושה אמבוש, קוראת לכל ההורים בשושו, ומה זה מפוצצת אותם. אם הייתי צריכה גם להיכנס לכלא - הייתי נכנסת לכלא. להתעלל בהן בחזרה"
מערכת ice |  1
ליהיא גרינר (צילום אינסטגרם)
הבוקר (שלישי) בית המשפט גזר את דינן של הגננות המתעללות,  ביישוב  פסוטה, עליהן נגזרו 5.5 שנות מאסר ועוד 12 חודשי מאסר על תנאי על המטפלת סאוסן קסיס. על בתה, שורוק קסיס בת ה-26, נגזרו גם כן חמש שנות מאסר וחצי, כאשר הפרקליטות שוקלת לערער על העונש שהביא לסערה ציבורית גדולה.
ליהיא גרינר לא נשארה אדישה כמובן והעלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא זעקה נוכח החדשות המרגיזות: "עלה אייטם על ילד שנולד סופר בריא ונהיה סופר נכה, בגלל ההתעללות של הגננת הפוסטמה, המגעילה, הפאקינג נבלה, המפלצת. מה זה קשה לי עם זה".

גרינר המשיכה: "אבל איך ההורים לא מפוצצים את הגננות? אני הייתי עושה אמבוש, קוראת לכל ההורים בשושו, ומה זה מפוצצת. הייתי עושה לגננת או המטפלת הזאת אותו דבר, פי אלף יותר גרוע, ואם הייתי צריכה גם להיכנס לכלא - הייתי נכנסת לכלא, כי הם בטח היו גם משחררים מהר. יש רוצחים שהם משחררים מהר. אז לפוצץ, לעקור להן את העיניים. להתעלל בהם בחזרה".
גרינר הוסיפה: "אם היו מתעללים לי בילד, אמאל'ה, מה הייתי עושה. אני יודעת שזה לא יחזיר את הילד להיות בריא, אבל חייב משהו קצת מספק. אני לא מבינה את הצדק במדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זו שמקבלת פרסום ? אין לכם מה לפרסם? (ל"ת)
    משה 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור