תקשורת ומדיה

כתב "הארץ" תוקף את אוהדי בית"ר ירושלים: "שעת ההאכלה של הקופים"

חיים לוינסון, כתב "הארץ", העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו על רקע תמונה של אוהדי בית"ר ירושלים וכתב: "שעת ההאכלה של הקופים הגיעה". לאחר מתקפה קשה כנגדו, הוא מחק והתנצל: "הייתי צריך להיות רגיש יותר בנושא. טעיתי, סליחה, מתנצל"

מערכת ice |  1
חיים לוינסון, אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון, פלאש 90/ אורן בן חקון)
חיים לוינסון, כתב "הארץ" ואחד מהעיתונאים השנויים במחלוקת בישראל, שמביע את דעתו באופן קבוע בטוויטר, העלה אתמול (שבת) ציוץ שנוי במחלוקת לטוויטר, אותו הוא כבר הספיק למחוק, בו כתב: "שעת ההאכלה של הקופים הגיעה", זאת על רקע תמונה של יציע אוהדי בית"ר ירושלים במשחק הדרבי שנערך באצטדיון טדי מול הפועל ירושלים, שהסתיים ב-1:1 דרמטי בדקה האחרונה של המשחק.
בבית"ר ירושלים זעמו על הציוץ המכוער של לוינסון, שכאמור מחק אותו לאחר מכן אחרי שהיה תחת מתקפה קשה מאוד של אוהדי בית"ר ירושלים, וכמובן לא רק הם, בחשבון הטוויטר שלו.
מאוחר יותר, לוינסון התנצל בטוויטר על הציוץ השנוי במחלוקת וכתב: "הייתה לי שיחה ארוכה עם אוהד בית"ר. דיבר איתי באריכות על הסטיגמה שיש על אוהדי בית"ר והנטייה לתאר אותם בכינוי גנאי שהרבה פעמים מערבים סטריאוטיפים שלילים כלפי מזרחים. הציוץ שלי התייחס לקבוצה שרוצה לתת לנו מכות וכשלתי בביטוי שאין מקומו לא בטוויטר ולא במגרש כדורגל. הייתי צריך להיות רגיש יותר בנושא. טעיתי, סליחה, מתנצל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהמה היית ונשארת (ל"ת)
    גדי 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור