תקשורת ומדיה

סלקום בהלם: מנהלת גנבה 80 אלף שקל מהכספת ונמלטה מישראל

מנהלת צוות שירות ומכירה של סלקום בחוצות המפרץ שבחיפה הואשמה בגניבה של כ-80 אלף שקל מהחברה, זאת אחרי שהודתה כי במשך ארבעה חודשים גנבה מהכספת של הסניף כסף במספר הזדמנויות. כעת, היא נמלטה מישראל לארצות הברית עם הכסף
מערכת ice | 
סלקום (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
מנהלת צוות שירות ומכירה של סלקום בחוצות המפרץ שבחיפה הואשמה בגניבה של כ-80 אלף שקל מהחברה, ולאחר שקיבלה את כתב האישום נגדה היא נמלטה מישראל לארצות הברית. השבוע נדחו ההליכים כנגדה למשך שלושה חודשים לצורך בחינת התיק, כך פורסם ב"מיינט קריות".
הנאשמת, תושבת קריות שהייתה אז עוד בת 26, עבדה במרכז השירות של סלקום בחוצות המפרץ, בתפקיד מנהלת צוות שירות ומכירה. החל מאוקטובר 2018 ובמשך ארבעה חודשים, במספר הזדמנויות שונות היא לקחה כסף מהכספת, בסכום שהסתכם בכ-80 אלף שקל כאמור. לאחר עבודה מאומצת של החברה לאיתור האדם שגנב את הכסף, היא נתפסה והודתה במעשיה.
סלקום הגישה תלונה במשטרה נגד אותה מנהלת, ובמרץ 2021 הוגש נגד הצעירה כתב אישום בגין עבירה של גניבה על ידי עובד. לדיון שהתקיים בתיק בעניינה בחודש מרץ, הנאשמת לא הגיעה, ולטענת בא כוחה, עו"ד יעד נווה, היא עברה לגור בארצות הברית, ואין מועד צפוי לחזרתה לישראל. עוד טען עו"ד נווה כי הנאשמת נמצאת במשא ומתן עם המשטרה במטרה להשיב את הכסף שנגנב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה