תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 תוקף: "מלקקים ואוכלים כאפות, סמרטוטי רצפה"

"אנשים מלקקים במשך שנים" כתב איש התקשורת אילן לוקאץ', לטענתו בשריון המהיר של משה סעדה שפרץ לתודעה רק לאחרונה יש חוסר צדק כלפי חברי מפלגת הליכוד
מערכת ice |  2
אילן לוקאץ' (צילום פלאש 90/ משה שי)
לאחר הפרסום בנוגע לשיריונו של המשנה לראש מח"ש לשעבר משה סעדה, ובתקשורת כבר עולות הביקורות. אחת החריפות שבהן העביר כתב איש התקשורת ועיתונאי חדשות 12 אילן לוקאץ': "אנשים מלקקים במשך שנים, מנשקים סוליות בוקר וערב, מעבירים כתובת מגורים למעמקי החריץ, אוכלים כאפות בטוויטר שהם סמרטוטי ריצפה" כתב לוקאץ'. "בא סעדה עם סיפור ישן אחד ואחרי שבועיים מקבל שיריון במקום ריאלי. אין צדק".
כזכור עו"ד משה סעדה, סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים לשעבר, החליט והודיע רשמית כי ייכנס לפוליטיקה, אחרי תקופה ארוכה של ספקולציות בנושא. סעדה פרץ לתודעה הציבורית כדמות פוליטית בחודש שעבר, בעקבות הראיון שהעניק משה סעדה לעמית סגל בחדשות 12.
 
בריאיון שהעניק אתמול (רביעי) ליותם זמרי ודרור קאפח ברדיו גלי ישראל, אמר סגן ראש מח״ש לשעבר: ״אם אני לא הולך לפוליטיקה אין מי שמסוגל לשנות, הדרך היחידה שלי לשנות -ואני מבטיח לציבור: אני אשנה- היא בפוליטיקה. לא משנה כמה אגלגל את זה במצב הנוכחי, כדור השלג הזה יעצר מתישהו. אני עושה מה שבכחי כדי להיכנס לפוליטיקה ולשנות ואשמח שגם הציבור יאמר את זה״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לוקץ
    אא 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לוקץ הגרמני נושם שנאת יהודים נראה כמו ראש ממלכת סדום ועמורה , חלול מכוער ריק מתוכן ששוה פחות מקקא של כלב
    סגור
  • 1.
    לוקש שמרן חושב שבלונה-סעדה חדש! לליכוד יש מצביעים חדשים (ל"ת)
    איתן 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור