תקשורת ומדיה

המשטרה מחפשת אחר אלמוני שהרעיל שני כלבים משוטטים

משטרת נמל התעופה הבינלאומי בקמפגוודה מחפשת אחר אדם שהרעיל כלבים משוטטים קרוב להוליווד טאון בסדהאלי בשבת

מערכת ice | 
הכלב מזמין הפעם (צילום iStock)
בהתבסס על תלונה שהגישה אנוג'ה רמאן צ'והאן, המשטרה רשמה צו מעצר נגד האלמוני המאשים אותו לפי סעיף 429 (הרס או הרעלת חיות בית) וגם לפי סעיפים שונים של חוק מניעת התעללות בבעלי חיים.
גב' צ'והאן בתלונתה אמרה שהיא מטפלת בכלבים המשוטטים ומאכילה אותם כל יום. אולם הם לא הגיעו בשבת כשהיא יצאה להאכיל אותם. היא החלה בחיפושים ומצאה אותם מתים מתחת לעץ קרוב לדירה. המשטרה חוקרת כעת את התושבים ומאמתת את צילומי המצלמות הרחוב במעגל סגור לזיהוי הנאשמים.

באירוע דומה, משטרת ג'יאנאגר רשמה תיק נגד מנהל חנות מתוקים בגין התנהגות לא הולמת עם פעיל בעלי חיים, כאשר חקרה אותו על הטרדת כלב משוטט בשבת.
 הקורבן, בן 40 המתגורר ב-J.P. Nagar, האכיל את הכלבים המשוטטים במתחם הקניות Jayanagar ובסביבתו בזמן שיצאה להאכיל אותם, היא שמעה בכי כואב של גור וראתה את העובד של Mishra Peda, חנות מתוקים בבלוק 4 של Jayanagar, מענה על ידי משיכת זנבה של החיה. המשוטט הגיע לחנות כדי לאכול את השאריות והחלב שהושלך בפח האשפה מחוץ לחנות.
 
בהתנגדה לכך, היא התעמתה עם המנהל המזוהה כפאוואן פאטיל, שהתנהג איתה לא יפה ונגע בה בצורה בלתי הולמת. המשטרה זימנה את הנאשם לחקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה