תקשורת ומדיה

מאסק ממשיך להתגרות בפוטין: למה שינה את שמו לאילונה?

הבעלים של טסלה והאיש העשיר בעולם ממשיך במלחמה ברשת מול נשיא רוסיה ואחרי ש"אתגר אותו לקרב", זכה להזמנה מלא אחר מנשיא צ'צ'ניה, קדירוב, שקרא לו להתאמן בצ'צ'ניה "על לחטוף אגרוף" וכינה אותו "נשי" ו"אילונה". בתגובה, מאסק שינה את שמו בטוויטר לגרסה הנשית
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ World Government Summit)
אילון מאסק ממשיך להתגרות בוולדימיר פוטין. אחרי ש"אתגר לקרב" את נשיא רוסיה, כעת, הבעלים של טסלה והאיש העשיר בעולם המשיך לעשות ככל העולה על רוחו, כאשר שינה את שמו בפייסבוק וכל זאת בעקבות התבטאות של לא אחר מנשיא צ'צ'ניה, קדירוב, שביטל את הסיכויים של מאסק לנצח בקרב מול פוטין, אם וכאשר כזה יתרחש. 
בפוסט שהעלה קדירוב, נשיא צ'צ'ניה כינה את מאסק "איש עסקים ועסקן טוויטר", כאשר מנגד, הוא מכנה את פוטין "פוליטיקאי ואסטרטג עולמי. קדירוב המשיך וכינה את מאסק כאדם "נשי" כאשר הוא משנה את שמו מ"אילון" ל"אילונה", כאשר הוסיף והזמין את מנכ"ל טסלה להתאמן לקראת ה"קרב" מול פוטין בצ'צ'ניה. 
ואיך בדיוק להתאמן? קדירוב, שלעג למאסק, הציע למיליארדר להתאמן בנשק חם וכדי להתאמן על "חטיפת אגרוף", קרא לו להשתתף בתחרות אומנויות לחימה ברוסיה (ACA). קדירוב הבטיח שתכנית האימונים תהפוך את מאסק ל"אילון האכזרי שהוא צריך ורוצה להיות".
אבל אילון מאסק לא נשאר חייב ועושה רושם שהוא ממש לא מפחד מוולדימיר פוטין או מתומכיו במדינות השכנות. בתגובה לאותו פוסט מתגרה של הנשיא הצ'צ'ני, מנכ"ל טסלה דחה את ההזמנה וטען כי "אימונים מצוינים מן הסוג הזה יתנו לי יתרון גדול מדי על ולדימיר פוטין". מיד לאחר הדברים, מאסק שינה את שמו לאילונה כאות התגרות לכינוי אותו העניק לו קדירוב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה